micro Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg snakket med ei i dag som drev med soneterapi i dag. kan de ha noe til hjelp nå? har begynt på nesespray, men hva kan hun hjepe med meg nå
micro Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2008 noen med erfaring. har time kl 12. hun sa at det uansett var bra å ta en slik time. har dårlig blodsirkulasjon i beinet så hun skal i hovedsak ta det.
Kine71 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Heisann! Tror det kan være bra med slik alternativ behandling. Selv sverger jeg til akupuntur, men prinsippene er for så vidt de samme, men akupunktur er på en måte sterkere. For å bedre blodsirkulasjon og sirkulasjon av stagnert energi tror jeg det kan være fint med fotsone. Dessuten er det jo veldig behagelig da!Holder du til i Trondheim micro?
micro Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 nei jeg holder til i Hønefoss, 1 time unna Oslo. Er på Riksen jeg! tenkte at uansett så er det vel bra. er i min 5 spray dag og venter på mensen så det kan jo hjelpe å få litt blodstrømninger. hvor langt er du da?
Kine71 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Heia! Spraydag 17 her! Lykke til på fotsonen og kos deg masse!
micro Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 det var utrolig deilig, tok massasje samtidig. er anbefalende og avslappendes. Skal ha soneterapi mens jeg går på srøyte også og en etter innsetting. håper det ikke messer opp alt da. Er litt redd for å ødelegge liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå