Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg snakket med ei i dag som drev med soneterapi i dag. kan de ha noe til hjelp nå? har begynt på nesespray, men hva kan hun hjepe med meg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen med erfaring. har time kl 12. hun sa at det uansett var bra å ta en slik time. har dårlig blodsirkulasjon i beinet så hun skal i hovedsak ta det.

Skrevet

Heisann!

Tror det kan være bra med slik alternativ behandling. Selv sverger jeg til akupuntur, men prinsippene er for så vidt de samme, men akupunktur er på en måte sterkere. For å bedre blodsirkulasjon og sirkulasjon av stagnert energi tror jeg det kan være fint med fotsone. Dessuten er det jo veldig behagelig da!Holder du til i Trondheim micro?

Skrevet

nei jeg holder til i Hønefoss, 1 time unna Oslo. Er på Riksen jeg! tenkte at uansett så er det vel bra. er i min 5 spray dag og venter på mensen så det kan jo hjelpe å få litt blodstrømninger. hvor langt er du da?

Skrevet

Heia!

Spraydag 17 her! Lykke til på fotsonen og kos deg masse!

Skrevet

det var utrolig deilig, tok massasje samtidig. er anbefalende og avslappendes. Skal ha soneterapi mens jeg går på srøyte også og en etter innsetting. håper det ikke messer opp alt da. Er litt redd for å ødelegge liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...