Gå til innhold

Det begynne rå bli litt kjedelig.

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg sånn!

Har vært sykemeldt lenge og nå er jeg permisjon. Men det skjer jo ikke en drit når man bare går sånn. Hverdagen blir så langdryg. Jeg leser og vasker og strikker og lager mat og går tur og bedriver yoga og er hos legen en gang i uka.

Det hjelper å syte litt, merker jeg. Samtidig merker jeg at det blir deilig med en annen hverdag når babyen endelig kommer og vi får lillebror i hus.

Fortsetter under...

jeg syns tiden går fort på en måte.. jeg koser meg hjemme. ingen dag er kjedelig. har en liten jente på snart to år også. følger henne ibarnehagen og har et par timer hjemme før jeg henter henne tidlig. så koser vi oss masse. har en søster som er hjemme også og et par venninner jeg møter så har egentlig nok å ta meg til

eg også føler dagene går jævla seint... er førstegangs fødene og bur på ein ny plass uten noken eg kjenner. sambueren min jobber på anlegg nett noken kilometer herfra, men han jobber seine dager.. reiser tidlig og kjem heim etter eg har lagt meg igjen =( men eg prøver å finna på noke heile tiden, men ekkje like lett... og gjera husarb. er ikkje noke lurt for ryggen min.. så det går mest i tv titting og nett surfing..

men no ekkje da lenge igjen heldigvis... hvis ikkje eg må gå overtid då...

jaja.. ha ein fin dag jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...