Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet opp med Synarela i dag, skal starte med sprøytene den 14.05. Vært arti om noen er ganske likt i løypa:-)

Jeg tilhører St.Olavs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg starter med sprøter 2. mai:)

vi må følges!! :) når skal du ha uttak? jeg i uke 23

Skrevet

Heisann!!

Jeg startet på Synarela på lørdag som var, og skal også starte på sprøyter den 14. mai :):)

Haugesund Fertilitetsklinikk her.

Skrevet

jeg begynte på supercur på torsdag og har sprøyte start 16 mai. så da er jeg ikke mange dagene etter. kjenner lite bivirkninger, er vel det kjente at man får dårlig konsentrasjon og tolmodigheten min er dårlig. i dag så reagerte jeg virkelig sterkt på at en flaske trillet fram og tilbake i baggasjen, til slutt måtte jeg stoppe og ta den bort. dette er ikke typisk meg. jeg ble så fort sinna og sa masse høyt og så måtte jeg bare le for at jeg i det hele tatt reagerte noe på det artig artig

Skrevet

Det er jeg ikke helt sikker på Tine... Starter med sprøyter den 14. Mai, og skal vel gå på de i ca. 9 dager eller noe?! Lenge siden fersk forsøk!

Skrevet

Jeg starter med Synarela på fredag. Blir spennende. Grugleder meg til det som ligger forran. Skal på ul 28. mai og regner med sprøytestart dagen etter, uttak uke 24.

Tilhører Ullevål.

Skrevet

Jupp!! Hvordan er formen din på spray? Merker overhodet ingenting annet enn hva jeg pleier å merke i en vanlig syklus og selvsagt bekymrer det meg (også)... Gjør jeg noe feil, liksom?? *flire* Eneste som (kanskje) var litt normalt var e-k-s-t-r-e-m-t kort lunte med gubben i dag, men desto lengre med snuppa på 3 år. Rare greier. Jo, forresten; i går (nesten hele dagen) hadde jeg akkurat som "sting/luft" i høyre skulder/del av brystet som var litt ubehagelig hvis jeg pustet tungt eller var i god aktivitet. Heldigvis ikke der i dag... Og det er sikkert helt normalt, bare at man reagerer på hver minste forandring når man gjør noe rart med kroppen :o) Er dette sånn overgangsalderen blir så har jeg ikke noe å frykte annet enn følelsen av å bli gammel *flire*

Skrevet

Svarte jo helt feil jeg... Det som er rett er at jeg starter med spray den 2. mai:) sprøyter starter jeg med 20 mai :)

Skrevet

Hei.. Startet med spray 27.04, og begynner med sprøyter 14 mai:) Vi ligger ganske så likt:)

Hører til på Haukeland

Skrevet

jeg hører til Riksen. hvodan går det med dere, noen bivirkninger. er det noen av dere som tar soneterapi. begynnte nå på mandag og skal forhåpentligvis få en til uka. en time mens jeg går på sprøyter og en etter innsetting. 4 ganger. noen som har erfaring med dette?

Skrevet

Det går bra med meg enda, men jeg vet at ut i uke 2 på spray merker jeg det i form av hetetokter, og hodepine. Det har jeg gjort hver gang!

Ellers er lunta litt kortere, klarer ikke at folk spiser (les: smatter og slafser) da holder jeg på å bli gæææren!:-)

hehe:-)

Skrevet

Spennende jenter! Skal vi lage en liste så det blir litt mer oversiktlig?

Flinkekjerringa: spraystart 27/4, stikk 14/5 første ul:23/5

Skrevet

Micro: spraystart 24/4, Stikk 16/5 første ul 21/5

Skrevet

startet med spray 26/4. Skal starte med sprøyter 14/5. Hører til på Haukeland.

Skrevet

Snuppa1: spraystart 26/4 Stikk 14/5

Skrevet

Snuppa1: spraystart 26/4 Stikk 14/5

Livsglede: spraystart 2.mai, første ul 28.mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...