Gå til innhold

Hva er en fair pris å ta for Bugaboo vogna mi på Finn...?

Anbefalte innlegg

Den er kjøpt i jan 2007, sort fleece trekk til, sort fleece pose, vinterhjul og koppholder. Den er pent brukt, og har ingen skavanker bortsett fra at bremsa ikke funker (Kan enkelt fikses på Fru Lyng i Oslo).

Hva ville dere tatt for den? Prisen ny for hele herligheten blir rundt ca 10-11 000.

Fortsetter under...

Nytt koster det jo

7650 vogna

+ 875 posen

+ 699 (eller 599?) vinterhjul

+ ? koppholder

-for bremsen ikke funker

Er tross alt brukt nesten 1,5 år så hadde ike lagt den ut for mer enn 5000 ihvertfall.

Tusen takk for svar!

Tenker at jeg er villig til å legge den ut litt billigere så jeg slipper å fikse bremsen selv;-). 5000,- synes jeg også høres ut som en rettferdig deal for begge parter.

Forresten; litt usikker på om det er lov, men tar sats allikevel; om det er noen som er interessert, send en mail til [email protected] så oversender jeg mer info og bilder:-)

Bor i Oslo.

Heisann!

Jeg ønsket en vogn som har en rett, flat rygg der datteren min kan sove nesten som i en seng da hun sover best på magen og på siden. Sportsdelen til Bugaboo`en er formet i sittestilling, men kan selvfølgelig legges ned.

Vognen er i absolutt tipp topp stand (bortsett fra bremsen da), og jeg ser at jeg savner allerede litt den naturlige bøyen som er på ryggen på Bugaboo`en.

Ta gjerne kontakt om du lurer på noe mer:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...