3barnsmamma<3 Skrevet 27. april 2008 #1 Del Skrevet 27. april 2008 I morgen er det legetime-> første svangerskapskontroll. jeg er i 8. uke. Det rare er at i mine tidligere svangerskap har kvalmen kommet i uke 7. begge gangene. første sv.skap hadde jeg den klassiske morgenkvalmen, fra kl 11 på formiddagen var jeg i fin form, men måtte henge over doskåla hver morgen de første 3-4 mnd. Andre sv.skap var jeg kvalm døgnet rundt. Kasta ikke opp så mye, men fysj så kvalm jeg var hele tiden. Nå er jeg som sagt i uke 8, på tirsdag er jeg 8 fullgåtte uker, og har ikke kvalmen så langt. Har vært småkvalm/uggen, men bare litt, vært mye plaget med svimmelhet, og hodepine. og superømme brystvorter. Men i går hadde jeg ikke et eneste symptom. jeg følte meg helt som vanlig, som før jeg ble gravid. I dag igjen, har jeg følt at noen har lekt snurrebass med huset vårt. Jeg har vært så svimmel at jeg ikke klarte å gå beint, øynene klarte ikke å fokusere. Har vært helt forj......! Det er kanskje vanlig at symptomene varierer litt, men det er ikke min erfaring. hos meg har symptomene kommet som lyn fra klar himmel og vært intense helt til de forsvant like brått som de kom. Dette er noe heeeelt annet.. Og det bekymrer meg.. redd for at noe er galt... Bra jeg har den timen i morgen så jeg får pratet ut med noen...endelig!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137584894-legetime-i-morgen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yrild Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 Hei :-) Lykke til på legetimen i dag! Når man surfer rundt her inne på alle de ulike temaene som finnes, er det som sitter klarest igjen at alle svangerskap er ulike, så selv om du har hatt to som har vært "like" behøver jo ikke det å bety at det er noe galt selv om det tredje er annerledes :-) Men det blir vel bra å få sjekket det! Klem Yrild (som omtrent ikke har noen symptomer, men jeg er jo også kun 6+2) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137584894-legetime-i-morgen/#findComment-137590758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LabbogLine Skrevet 28. april 2008 #3 Del Skrevet 28. april 2008 Hei igjen Martine:) Vet du hva? jeg har også vært kjempebekymret i forhold til symptomer. Hadde verdens ømmeste pupper før IKM og i en uke etterpå, så poff... en dag jeg sto opp var de helt borte! De andre symptomene har også svingt veldig, og på et tidspunkt var alle symptomene helt borte (for en uke siden)... fikk også litt spotting innimellom, og jeg ble jo helt hysterisk! Resulterte i at jeg bestile meg privat ul for 3 dager siden for å få konstatert at den lille har det helt fint:) Det er visst veldig vanlig at symptomene svinger litt, og de sier også at ingen svangerskap behøver å være like:) Er flere her inne som sier at de hadde veldig symptomer sist, men denne gangen føler de ikke at de er gravide. Men du har jo mange andre symptomer har du ikke? Alt er helt sikkert i den skjønneste orden, det er jeg helt sikker på Masse lykke til hos legen! stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137584894-legetime-i-morgen/#findComment-137591324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå