Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Nå tenker jeg ikke på den familien jeg holder på å stifte selv, men familien jeg har fra før. hva ville dere valgt, hvis dere måtte, venner eller familie?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Familie såklart... De er alltid der, venner forsvinner lett..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 familie =) Min søster er min beste venn og min søster. Søskenbarnet mitt og min mor er også en av mine beste venninder. Noen jeg kan prate med alt om.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jatakk, begge deler. Det kommer an på to ting; vennene dine og familien din. For mange er det faktisk vennene og ikke familien som er det solide plattformen man trenger. Jeg for min del har litt av hvert i min familie og har to venner jeg ser på som famillie.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Det viktigste er vel å ha en trygg ramme med nære personer rundt seg, om det er familie eller venner som utgjør din nærhet tror jeg ikke spiller så stor rolle. Selv har jeg en dårig familie, og venner blir veldig viktig. Selvsagt kan venner svikte, men det kan familie å.
*En rosa og en blå* Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg regner mine nærmeste venner som en del av min familie... Og jeg er nærmere noen av mine venninner enn f.eks. brødrene mine. Så det blir heller et spørsmål om hvor tette bånd man har til den enkelte, vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det kommer jo helt an på hvem de er! Hvem stiller opp for deg og hvem bare krever? Hvem har du bruk for i livet ditt?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Kan ikke snakke for alle andre, men for meg er familien min helt klart det viktigste! Både min og sambo sin :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Familien helt klart! Venner har som oftest en tendens til å svinne hen. Det er oftere yngre folk som setter venner høyere på listen enn familie.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Mine nærmeste venner er som familie, og begge er viktig! Vennene har jeg valgt selv, familien har jeg fått utdelt. Det gjør at de passer til hvert sitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Akkurat dte jeg hadde tenkt å skrive. Jeg har valgt mine venner selv derfor er det personer jeg "passer" sammen med og har like interesser som. Familien har jeg ikke valgt, ergo er det ikke alle jeg har så mye til felles med. Venner er viktige for det er de jeg deler interesser med, finne rpå ting med ol, Mens familien er viktig fordi de alltid er der hvis det er noe og er ubettinget glad i en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå