Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej

Jag undrer litt øver om det er noen her som har blitt venner privat genom dette forumet, og treffes emellanåt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått mange venner her inne. Noen møter jeg, og andre prater jeg masse med på tlf og msn.. veldig synd at noen av de jeg har kontakt med bor så langt unna, for dette er jenter jeg virkelig har blitt super glad i.. jeg har fått så mye hjelp av dem igjennom tøffe perioder og kan aldri få takket dem nok!!

klem

Skrevet

Jeg har og fått masse venner her på bim, noen på msn, noen treffer jeg på cafe :-)

Jeg er i tillegg med i Ønskebarn, og vi har ofte treff :-)

Skrevet

Har ikke truffet noen enda, men chatter med noen paa MSN da..Koselig det..Og skulle oenske jeg kunne treffe noen av disse flotte jentene in real life

Skrevet

Takk før svar jenter.

Satt en dag og tenkte att det er en sak att snakke om ting her der ingen egentlig ser dig, og kanske att det er noe helt annet viss man treffes i virklige livet. Det må ju bli litt som en blind date. Tenk om venne kemien ikke er der i det hele tatt.

Jag har tydligen litt før mye fritid her der jag sitter og funderer.

Tror hormonerna børjar hoppa runt i huet mitt.

Skrevet

Jeg er ikke "privatvenner" med noen her inne, men på klubbforumet for oss som fikk barn i april05 har jeg truffet flere. Da har vi jo alltids hatt noe å prate om siden vi har hatt ungene med, men kjemien har vært veldig fin :o) Tok god tid, da, traff hverandre første gang "på skikkelig" da ungene var rett før året, og da hadde vi gått svangre sammen også, hehe-

Skrevet

Jeg har hatt mye kontakt med alle de jeg har møtt.. kjemien var der den hehe.. er nok lett for at den er det pga vi er jo i samme situasjon og vi forstår hverandre.. ikke alltid at våre venner gjør det dessverre..

Så alle jeg har møtt er fantastiske jenter og de er helt topp og super super koselige.. savner dem hehe..

Skrevet

Jeg er på treff med en gjeng flotte single damer fra donoforumet. Vi har jo et litt annet utgangspunkt enn de som er et par. Noen av de har også vært gjennom IVF så vi har mye å prate om.

Skrevet

Har kontakt med noen her, treffes på cafe, snakker i tel og sender sms. Noen her inne kunne jeg virkelig ikke vært foruten. All støtte og gode ord når en er langt nede. Det er jo følelser en har som ikke venninner forstår! Har jo hatt noen treff med fler som er i samme situasjon og vi har jo mye å skravle om. Noen har en bedre kjemi med og treffes på 2mannshånd. Var med i en klubb for gravide her for 6år siden. Vi var en stor gjeng som møttes og satt på cafe og svømte da vi var gravide. 4av oss har hatt mye kontakt senere og er idag gode venninner! Ganske utrolig og veldig hyggelig!

Tullemor- nå får du ta deg en tur til Oslo snart! Savner deg vet du!

Skrevet

Hei vennen.. ja må ta en oslo tur snart nå.. er sulten hehehe.. kylling??

Jeg ringer deg!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...