Lykkelig mor til tre Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har jo brukt synarella tidligere, men synes nå det virker som om det kommer litt lite ut når jeg bruker den. Har lyst til å ta en ekstra dose bare for å være sikker på at jeg får nok.... Men kanskje ikke så lurt med for mye heller??? Noen synspunkter?
♥ DAME Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei. Jeg tok av og til en dusj i hvert nesebor hvis jeg syns det kom litt lite ut noen ganger. Så det gikk jo bra meg meg Lykke til )
bianchi Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Sikker på den ikke begynner å bli tom? Hadde ikke helt tellingen på hvor mange spray jeg hadde tatt siden jeg også tok noen "sjekke"spray opp i luften før jeg sprayet i nesen...kjøpte ny når jeg merket den ble treg...
okeke Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 jeg tok også stadig vekk litt ekstra...var så redd for å ta for lite...de dagene jeg tok litt ekstra så begynte jeg ganske raskt å svi i nesa og få huepine...så da ble d nok litt for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå