ønsker1til Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg kan ikke bestille før jeg har vært på scanning imorgen. og jeg har fulgt med på finn, og der begynte det på 1600; og nå er det oppe i ca 4500; men jeg har ikke turt å forhåndsbestille jeg da. synd jeg ikke bor i oslo akkurat nå gitt. hadde vært MYE billigere. men det er vel ikke noe å gjøre med desverre.. men det er litt irriterende og ikke kunne bestille når det koster 1600; altså, må si det..
Chaiemae Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det skjønner jeg. Jeg har jo fått tur-retur til ca 1500 kr de gangene jeg har dratt. Hvor bor du?
eva37 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Utrolig kjedelig da..Ser ut som om det er generelt dyrere billetter nå som våren er i anmarsj også. Mer populært med disse flyturene til Danmark. De to siste gangene jeg har flydd har det vært veldig oppbestillt og endel dyrere enn i vinter, også fra Oslo. Norwegian har vært fullt på noen avganger, så jeg har måttet reise med SAS som er mye dyrere. Husk at om du flyr med SAS, så kan du bestille billett og avbestille innen 24 timer uten kostnader. Men det er kanskje uansett for kort tid.
hegeno Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Sjekk også sterling jenter. I hvert fall fra Oslo fant jeg rimeligst billetter da jeg reiste sist. har også hørt at de har begynt å fly fra Bergen nå ...
ønsker1til Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 hei alle sammen ja det er så synd det er så dyrt. blir mye alt i alt, og iallefall om jeg må ta flere turer. dette blir tur nr to. Det virker som det er dyrere nå på våren ja. jeg bor i molde og herfra er det dyrt. kommer til å ta fly fra ålesund da, for der er det bittelitt billigere. men at man kan avbestille med sas innen 24 timer visste jeg ikke.. får man igjen penger da eller? hvordan funker det? jeg skal bestille billetter når jeg kommer hjem fra scanning i fem seks tiden.. må jo vel bare punge ut det det koster! for til danmark SKAL jeg
eva37 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Hei, ja fint at du ikke lar deg stoppe, hehe. Tror det funker sånn at du betaler billetten med kort (regner med at du bestiller på nett), og om du avbestiller så får du hele beløpet refundert. Er litt usikker på om pengene trekkes fra kort før det er gått 24 timer, da jeg ikke har gjort det selv ennå. Min søster gjorde meg oppmerksom på det sist, og da måtte jeg punge ut med en tusenlapp ekstra da jeg ville ha positv test før (visste at det nærmet seg veldig) jeg bestilte billett. Kunne jo bare ha bestilt og avbestilt.Står sikkert om det på sidene deres. Har tatt både Sterling, Norwegian og Sasbraathens. Noen ganger forskjellig flyselskap hjem igjen da det noen ganger blir det billigste og passer best med tidspunkt.
Trooghåp76 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Hei Har samme problemmet da jeg bor i nord norge. Irriterende at det skal være så vannvittig dyrt. Jeg reiser nedover på onsdag på min 5 tur. Har satset på at det går bra så jeg har forhåndsbestilt i samarbeid med Nordica ble vi enige om at det var lurest. Håper det klaffer. Skal til scanning på tirsdagen. Sist gang fikk jeg ikke plass med noe fly den dagen jeg skulle dra. Stå på videre, du skal se at vi får igjen for alle pengene vi har lagt ut:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå