Gå til innhold

Softbag vs. hardbag. Noen erfaringer til en som ikke har peiling på vogn? :-) + GT safari

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting.

Har sett en del på TFK joggster 3 vognen, og den er super...men altfor dyr!

Digger GT safari vognen, men det går kun an å ha softbag i den. Denne vognen er også ganske billig, og en god vogn å ha når man går mye tur.

Hva er fordelene/ulempene med softbag istedet for hardbag. Jeg er veldig usikker, for i mitt hode virker det merkelig å ha en softbag.

Er forresten GT safari liten når man legger den sammen?

Har noen evt. et forslag på en ikke så dyr sportsvogn, som også kan brukes til nyfødt?

Fortsetter under...

Softbag i seg selv går greit det, men på gt vogna må du jo ha babyen vendt fra deg i softbagen. Det ville iallefall ikke jeg ha klart...Du får utrolig dårligoversikt. Lite lunt blir det nok også.

Sett etter brukt tfk? Hvis ikke du finner det så har jeg faktisk sett opptil flere billige easywalker sky på finn.no med bag til. Dette er også gode vogner.

Ellers så kan du jo kjøpe deg en billig brukt bagvogn, og så heller selge den og kjøpe en gt når barnet blir litt større.

Er forresten salg på first wheels city elite på barnas hus nå, til 1999 inkl bag og sportsvogndel. Men den har små svingbare forhjul, så noen terrengvogn er den jo absolutt ikke...

Takk for svar!

Jeg har surfet masse på siden nå, og kommet frem til at jeg ikke ønsker softbag.

Jeg har sett en del på Easy Walker sky og OTH, men er helt forelsket i TKFen:-)

Får bare sitte å vente på et scoop på finn.no. Evt. kjøpe i Sverige, vet dere om det kan være billigere der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...