Gå til innhold

Treff for gravide studenter med følge

Anbefalte innlegg

Takk for forrige treff, det var så hyggelig! Har snakket med Eirin og Elisabeth og vi synes det hadde vært så hyggelig å få til et treff igjen, denne gangen med våre menn :) Kan sikkert være litt greit for de også å treffe noen (ny)kommende fedre! + at det er gøy å bli kjent med andre par som venter/har barn....

Lørdag 03. mai er foreslått, hvordan passer det for dere andre? Vi tenkte at vi kunne gå ut og spise sånn i 17-18 tiden (sitte ute hvis det er vær til det-jippi!) og etterpå henge sammen, ta ei øl eller en "drink" :)

Her kan alle komme, enten om du var på forrige treff eller ikke :) Bare å hive seg med :)

Denne treffet er altså tenkt utenom treffet (som mest sannsynlig blir) på torsdag?!? Da har vi jentekveld med ekte jentesnakk :)

Hva sier dere? :)

Fortsetter under...

Må kanskje bestille bord, vi blir jo endel folk =) Æ og Eirin snakka om å dra ned og sjekke ut litt i mårra, da kan vi jo bestille me det samme. Tenkte på den italienske restauranten, førr da e det jo både pizza og pasta, litt førr enhver smak =) Bestille bord tell rundt 10 stk... Åh, blir så koseli!

Annonse

Jaa.. blir sikkert bytur i mårra ja:) altså for å sjekke ut div.. Tenkte på primo da? ... Så bestiller vi bord samtidig... Hovedsaklig ut om det går an... :) det blir RÅKOSLIG!!! å som jeg gleder meg! hehe... Nå kan jeg endelig begynne å kose meg med at jeg er gravid! Ting er PERFEKT!

Bestiller bord til 10-12 stk..ja..slik at d kanskje blir plass til ett par til om flere vil være med...

Og så har vi jo torsdag da:) Når skal vi møtes da? 18 som sist?

Tina snakket om Bare blåbær her på msn i sted.. hun kunne sende mail og bestille bord der til torsdag om nødvendig.. :) Der hadde de noe sodadrinker osv..

dette blir knall!

No har vi, æ og Eirin, bestilt bord tell lørdagen åsså =) Blei på Primo (italiensk) på Solsida kl.18. Men har bare bestilt tell 10 pers, så folk må være flink å si ifra om vi blir flere, så æ kan "utvide" bordet=) De 10 som e registrert e: Lisa + følge, Tina+, Eirin+, Elin Marie+ og mæ Elisabeth +. Kanskje barnet ditt Lisa åsså blir me? Men treng sikkert ikkje bestille plass tel ho...? Det fikse vi bare der =) Flere som vil være me??

ALLE e hjerteli velkommen, bare meld på her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...