Gå til innhold

Kan jeg spille golf?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mor07. Jeg er ivrig golfer selv :-)

Teorikurset er det jo ingen problemer med å ta. Men den praktiske prøven kan du jo få litt problemer med. Nå vet jeg jo ikke hvor mye du har trent før da... Men du får jo bare kjenne etter om du får vondt når du spiller. Man dreier jo overkroppen ganske kraftig. Jeg får ihvertfall ikke til det nå som jeg har fått såpass mage. Har fått permisjonsår fra klubben. Smiska meg til det siden vi lager nye golfere :-) Men om du ikke kjenner noe i ryggen og tenker mer teknikk enn kraft i slagene går det jo helt fint. Å gå rundt på golfbanen er jo bare super trening! Jeg tenker å leke caddie når sesongen begynner.

Og til alle som ikke kan golf - det er ingen dyr sport, bare mye morro!

Lurte på det samme selv for ikke lenge siden, men ser jo at det ikke akkurat fungerer optimalt med magen. Ta teorikurset, og vent med praksisen. Lett å la seg rive med av slaget og strekke skikkelig. AU! Og ikke så lurt for livmor og bånd. Ville ikke gjort det hvis jeg var deg. Vi overlever nok denne ene sommeren uten grønt kortet.

ja hvorfor ikke det? du kan gjøre det meste som du gjorde før du ble gravid.. selfølgelig noe skal du ligge unna som feks nybegynner kurs i ridning. :)¨

Du kjenner det best selv sjøl hva kroppen din tåler... Selv har jeg padla i kano 7 km idag, syns det var topp!

(ps jeg digger minigolf :) ) hi hi hi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...