Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 litt spesielt,ville ikke valgt det selv,men blir sikkert vandt til det også
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 jeg syntes det er pent, men kankskje litt sånn krampaktig i forhold til og finne et spesiellt navn...
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det var ganske fint, men jeg foretrekker nok Othilia likevel :-) Er utrolig mye "forkortede" navn ute å går nå - Mille, Milla, Tilde, Vilde, Thea etc. - litt lei det allerede....
Camelot Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Selv om jeg ikke har sett det navnet før så er det så mange navn i samme sjanger så virker nesten litt oppbrukt om du skjønner..? Men forøvrig et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Syns det er pent og spesielt. Liker godt sånn korte lette navn. Syns også Tilla er pent.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Othilia er vel et fint navn! Alle kommer til å tro det er det hun heter, og så må hun til med forklaring og staving........ Kall henne heller Tilia til hjemmebruk, det høres ikke ut som et ordentlig navn å gi barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå