Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 åssen kan man gå opp 10 kilo vips uten å gjøre noe anna en vanlig, og heller ikke spise noe unormalt. hadde klart gå ned til 80kilo rett før je ble gravid.. så plutselig smalt je opp te 90 på så rask tid :-O er 2mnd på vei nå. spiser ikke mer, og rører meg like mye deprimert
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei.. Jeg vil tro det har betydning hvordan du slanket bort de 10 kiloene. Gikk du på en slags kur? Om man slanker seg sakte og på den riktige måten holder kiloene seg kanskje borte? Lynkurer er ikke å anbefale, mye vann forsvinner fra kroppen å det kommer fort på igjen. Jeg la selv på meg 35 kilo under mitt første svangerskap, men klarte å komme ned til 58 kilo etterpå, brukte ca et år.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Har egentlig ikke gjort noe spes får å gå ned de kiloene har bare drevet som vanlig.. bare kuttet cola og noe søt saker.. noe jeg heller ikke har i meg nå huffs.. jaja en skal vell være glad man er gravid da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå