Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 får jeg snart igjen mensen? har ikke hatt den siden januar..:S'eller blir jeg gravid før det? 080787
hemarit Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei.Tror mensen kommer i mai mnd det er ihvertfall det pendelen sier.Tror ikke du blir gravid før det.
Prinsen & spiren Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 men har ikke du egentlig fått opp ja på gravidtet nå? :S
hemarit Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei du.Når jeg spør på anonym og fødselsd får jeg opp nei,men når jeg tar 09 baby og fødselsd får jeg opp ja.Kan ikke gi deg noen forklaring på det men det er hva jeg får opp med pendelen.
Prinsen & spiren Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Var egentlig ikke helt meningen å trykke på anonym knappen. Men da lønner det seg å bruke nick heretter.. Håper det skjer noe snart.. er så vondt å ikke vite hva som skjer. Om jeg blir gravid...eller om mensen noen gang dukker opp :S sukk..
hemarit Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Ja det er ikke gøy når man ikke får noe sikkert svar.Jeg synes det er lettere å spå når jeg har noe mer enn bare dato.Håper du får en positiv test snart.Lykke til
Prinsen & spiren Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 testet nå, fortsatt neg.. Så, håper den er pos snart =)) er det noe mer du vil jeg skal oppgi, så det er lettere å spå meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå