Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har hørt at brus er nei-nei når man ammer, men virker ikke som småen har det værre i helgene enn ellers i uka..
mobi313 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 lillemor reagerer på brus, så derfor prøver jeg å holde meg unna. men det er jo ikke slik at "småen" trenger å reagere på det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 jenta mi gjør ikke det,men skulle ønske at hun gjorde det hehe..huff er altfor glad i brus :S
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 jenta mi ragerte veldig på brus, så med gutten min gidder jeg ikke og prøve på brusdrikking engang
Kitty75 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Er jo helst kullsyren de kan reagere på, så når jeg blir for lei av vann, drikker jeg litt brus eller farris som jeg rører i eller lar stå for å få kullsyren ut. Blir jo ikke så godt, men bedre enn bare det evinnelige vannet. Ellers så har de jo nå vann med smak. Tror jeg skal kjøpe det i dag!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Min reagerte veldig på det:( Merket det allerede første uka. Holdt meg helt unna helt til han var godt igang med fast føde (8mnd), hehe, da begynte jeg på'n igjen. Alt for glad i pepsi max...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå