Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Kan jeg farge håret på nyttt i morgen med et ok resultat eller må jeg virkelig gå rundt å se ut som en heks????? Noen som har peiling??
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Dra til frisøren i morra. de gjør det beste ut av det:-) Hjemmefarging blir sjelden bra...
76mod -og-fødeklar Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 kjøp en farge som det er ask i og farge nå om du vil. ask demper det lilla/røde og har ingen rød pigmenter i seg, veldig mange brun nyanser har nemlig det. hilsen ei som har gjort mange tabber når det gjelder hårfarger.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Tror nok det blir hårfrisøren i morgen. er det et problem om jeg vil ha fargen mye lysere??
babygullz <3 vilde Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 bruk en farge med rødtone i... som f.eks mahogny, eller kastanje...
nussie Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Bruk en avfarging(fås kjøpt i de fleste butikker,har det iallefall på¨h&m),farg det så med ønsket farge,for da har du fått bort pigmentene i den andre mislykkede fargen. Lykke til:)
snæparguri Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 var du veldig grå før du farget d? sto d en tallkode på pakken du kjøpte? kan være et problem hvis du vil ha d lysere je- da me du farge d i en brunere tone først å så stripe d lysere. men nå skal ikke jeg si noe for sikkert siden jeg ikke har sett deg. d er mange frisører som selger hjemmefarger i salongen sin. d lønner seg å kjøpe de hos dem for da kan du få veiledning. hilsen en frisør
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Håret mitt var VELDIG utvasket før jeg farget det. tallkoden er 4,26 Fargen ble overhodet ikke som bildet på pakken, (garnier) takk for svar.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Artig...Synes ikke det er rart at folk får mye rare hårfarger når man får så gode råd som her inne! At ei ask farge ikke har pigmenter er det dummeste jeg noen gang har hørt! I ei ask farge er det lilla pigmenter og det fjerner ikke akkurat lilla, ikke rødt heller for den saks skyld. Jeg ville tatt ei farge som ligger på samme tone-høyde som den du allerede har brukt men med litt varmt skjær i. Altså ei farge som ligger på en firer! En som er gyllen. Gyllent fjerner lilla! Hilsen frisør. Lykke til.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 4,26 er den mest lilla du kan få kjøpt.....! Hold deg til 4,0 neste gang.. ..,0 er naturfarge,da slipper du å få deg en overraskelse.. Beste du kan gjøre er å ikke klusse mer hjemme med håret,og heller dra til frisøren.. Vær grei og ligg unna avfarging. Det sliter på håret og resultatet blir ofte ikke det du tror... Og hvertfall ikke kjøp ask-farge... Viss du plent skal fikse det hjemme,bruk en gyllen farge i samme tonehøyde,altså 4. Er ikke sikker,men tror den kan hete 4,3.. Se på fargekartet,ikke på esken!!!! Hilsen frisør.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 takk for svaret, føler meg ganske dum akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå