minni-81 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Er det noen som kunne hjulpet oss? Har endelig funnet ut at datteren vår skal hete Mona, men siden eldstemann har dobbeltnavn syns vi hun også må ha d... Noen gode forslag?
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Mona Elise Mona Elisabeth Mona Lill Mona Cecilie Mona Sofie Mona Karine Mona Eline
Augustmamma Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Mona Birgitte Mona Bergitte Mona Benedicte Mona Britt Mona Irene Mona Irén Mona Gro
Tyra85 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 mye rare forslag du fikk syns jeg. jaja.. jeg ville sikkert valgt: Mona Lovise Mona Johanne Mona Lisa (kult da. og rett og slett en god kombinasjon) Mona Lise en av de to øverste hvis ikke begge navnene skal brukes til daglig. en av de to nederste hvis begge navnene skal brukes. klinger lett og greit å si. ikke tungt selv om det er to navn.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Åååååå... Nå bare må jeg fortelle deg at jeg kjenner verdens nydeligste lille baby som heter Mona Elisa! Hun skulle egentlig hete Mona Lisa - utrolig pent - men så ble det litt for mye maleriet.. MONA ELISA eller MONA LISA! De er utrolig vakre!
huldra87 Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Mona Elise var et forslag jeg likte! :-) Jeg vil tilføye: Mona Linnea Mona Kristine Mona Therese Mona Susanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå