Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal til syden med tulla mi nå,,=) Hun er 4,5men og sliter med hvilken vogn eg skal kjøpe med å bruke. Har simo kombi fra før,,men den e altfor tung å stor til at eg tar den med. Såg på barnas hus de solgte carena easy tralle,,,noen som jhar erfaring med denne.. Er redd for at tulla e for liten til å bruke den...kan jo ikke sitte ennå.. hjelp,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137582459-sydenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville heller investert i en skikkelig trille. Carena easy får ikke særlig gode kritikker altså, hører veldig mye negativt om den. Du kan jo prøve å søke på den i forumet her.

Synes maclaren techno er super, den har full liggestilling og med en god pose/teppe i bunn skal den være god å bruke selv til så små barn. Vet faktisk om folk som har hatt voksien i den til baby på sydentur (selv om jeg tenker at det må ha vært fryktelig varmt for den babyen...). Den koster litt, men er knallgod å trille, har som sagt full liggestilling og en god kalesje med solskjerm som også beskytter mot vær og vind.

Har du mye penger er jo bugaboo bee super, den har full liggestilling, er vendbar så du kan ha barnet mot deg, du kan kjøpe nyfødtinnlegg så den kan brukes fra nyfødt. God kalesje på den. Og jeg var å prøvetrillet den og den var fantastisk å trille. Men koster den nette sum av 4300 kr....Ikke noe for min studentlommebok iallefall :(

Ellers er teutonia timmy ett greit alternativ. Dette er en sportstrille, ikke paraplytrille, men den er iallefall mye mindre og lettere enn simo kombi. Vi har denne vogna og er veldig fornøyd, bortsett fra minus for litt kort rygg. Den har full liggestilling og man kan bruke softbag i den, og den er veldig lun og god.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137582459-sydenvogn/#findComment-137586689
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...