Gå til innhold

Hjelp! Hvilken vogn skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du.

Hvilke behov har du, hvilke krav har du?

Pris

Vekt

Størrelse på barnebag

Håndterlighet

4 hjul-3 hjul?

Det er en jungel.

Personlig anbefaler jeg Jane Slalom Pro, men den får du trolig bare kjøpt brukt i dag da den ikke selges mer i Norge- så dog en strøken 2008 mod til halv pris på finn nå nylig. Spansk kvalitetsvogn.

Jeg kjøpte min på finn til halv pris også ;-), knall fornøyd, veier bare 8 kg og kan styres med 1 hånd samt dvært lett å legge bak i bilen min- som ikke er stor. Kjempegod kvalitet og flott å se på.

Annonse

Hei:)

Den bestilte jeg hos Bebito her i Trondheim. Vi vurderte også å kjøre til sverige for å handle vogn. Men prisforskjellen ble ikke så stor når man legger til at man gjerne trenger drivstoff for å komme seg dit:) Og så er det jo et plus at man har butikken i nærheten med tanke på om noe skulle skje eller om det skulle være noen mangler osv.

Har bestilt TFK vogn - Hardbag Quickfix (T-52/00Q-) med fargen Carbo Kitt. Virket utrolig bra. Lett og grei å ta med seg. 3 hjul, men kan låse fremhjulet. Har bestilt mamaboard også slik at jeg kan sparke meg frem som en sparkesykkel...hehehe

Hun har classic chromeunderstellet. Jeg har bestilt med sportsunderstell, pga at bremsene til chrome og cryptonite er litt harde. Og søstersen greier nesten ikke sette på bremsene uten at ungen våkner( tatt i litt her nå:) ).

Hun sier at om hun skulle ha valgt igjen, hadde hun tatt sportsunderstellet.

Gleder meg til å få tatt ibruk vogna. Vi har bestilt i fargen platina. Kjempefin til jente og gutt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...