Gå til innhold

Er det flere som må småspise hele tiden for å ikke bli kvalm??

Anbefalte innlegg

Haater å være kvalm...fy flate... :( Begynner dagen med å spise et par ritz kjeks, og så ut på badet for å spy en stund etterpå... Føler jeg må spise noe hele tiden ellers så spyr jeg... Så nå spiser jeg x antall Hold it for dagen i tillegg til vanlige måltider...blæh... Nettopp spist en men nå funket det ikke.. kvaaaalm!!! Hva gjør dere andre?

Skal kjøpe meg ingefærkapsler/tabletter(?) i morgen...

Klageklageklage... ;)

Fortsetter under...

Uff....stakkars deg, det høres ikke godt ut!!! Jeg er mye kvalm jeg også, men jeg slipper heldigvis å spy. Føler også at det hjelper å spise, blir alltid litt bedre men en gang. Nå har jeg akkuratt spist en stoooor donut med sjokolade og den har forløpig vært veldig effektiv ;o)

Dette kan bli farlig...hihi..!

jupp jupp sånn har jeg også det! uff... la på meg alt for mye første trimester med snuppa, ikke bra.

er +1kg nå.... målet er å komme under 30 denne gang... helst bare 20 men har min tvil.... ussj

Annonse

Dette er heeelt normalt og veldig vanlig. Mange går også opp mye i første trimester på grunn av dette, men det er ingen indikasjon for hvor mye man går opp totalt. Selv har jeg i begge foregående svangerskap gått opp ca halvparten av total vektøkning i løpet av 2 og 3 måned :) Ser stygt ut efter første trimester, men helt fint efter fullgått...

hei! Jeg er så vidt begynt å bli kvalm.. Og for meg er det bare når jeg er veldig sulten. Men det er jeg derimot nesten hele tiden på jobb, særlig før lunsj. Kjipt. Når jeg kommer hjem er alt helt fint, merkelig nok.

Men d er sykt å kjenne seg så sulten!! Vondt i hodet har jeg og, tror aldri jeg har drukket så mye vann i hele mitt liv, bare styrter ned!

Gjest Mammamoms

Hei:)

Jeg er sulten nesten hele tiden, og så blir jeg småuggen av og ikke spise. Matlysta er ganske elendig, så jeg får i meg forferdelig lite mat om dagene, og enda mindre som er sunt og næringsrikt. Så det ble nevt Ritz lenger oppe her, tror jeg må få kjøpt en pakke med sånne og småspise på, det hørtes godt ut! :)

Jeg opplever faktisk at matlysten taper seg utover dagen. Pleier å få i meg en posjon med en eller annen type frokostblanding om morgenen, og et eller annet til lunsj, men etter det sliter jeg. Når spiste jeg sist en god middagsposjon tro?

Så som dere sikkert skjønner, så har jeg i allefall ikke gått opp i vekt ennå :S

Jeg føler jeg må putte noe i munnen for ikke å kaste opp og da gjør jeg jo heller det... Ikke bra, men... Forrige svangerskal gikk jeg ned 3 kg de første månedene fordi jeg spydde hele tiden... men ser ikke ut som det blir sånn denne gangen...

Spiser tørre knekkebrød og melk jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...