Gå til innhold

NY jobb og Gravid!

Babyluv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært arbeidledig en stund, og nå som jeg endelig har fått jobbtilbud, fant jeg ut at jeg er gravid i 5 uke..Jeg sitter egentlig med to jobbtilbud.Begge starter i mai.og jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre, angående det å fortelle på jobben at jeg er gravid.ene stillingen er et vikariat frem til desember.og den andre er en fast stilling men med en prævetid på 6 mnd.Burde jeg informere om min graviditet til begge arb.giverne så for å se om de tar d helt greit og så velge jobb...me confused...veldig redd for hvordan dette skal gå!!!har hørt mange skrekkhistorier om dårlig behandling og sure mennesker pga.nye medarb.som blir gravide!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Nå valgte jeg den faste jobben med 6 mnd prøvetid., men jeg har så dårlig samvittighet og jeg tenker på det hele tiden, har jo ikke fortalt dem enda, har bare vært i ny jobb i en uke.Noen som har noen forslag til når jeg burde si det???jeg føler meg bare så nedmotivert pga dårlige samvittigheten, synes det er kjempe synd at det har blitt sånn at man går rundt og tror man gjør noe gærnt og får dårlig samv.pga graviditet...!har skikkeliog angst for hvordan sjefen min skal ta det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...