Gå til innhold

noen som ikke bruker noen produkter for å slanke seg?


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest 2barnsmor:)

bare går turer å har endret kosthold?

 

 

Jeg ammer, så prøver å spise sunt, å går en del turer.

 

Men har akkurat begynt å gå turer.(har en unge som skal ha mat heeeeje tiden, så har ikke vært så lett å få til turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å slanke meg uten noe produkter. Prøvde karboblokker i 1,5 mnd, men det virket overhode ikke på meg. Går tur med barnet, jogger og har noen manualer hjemme for litt styrketrening.

Hvis jeg greier noe bedre kostkontroll skal nok de siste 7 kg brennes bort, men man må være litt tålmodig etter en barnefødsel.

 

Ha sett mange jenter i nærmiljøet som har slanket seg fint etter fødselen ved daglige trilleturer med barnet. De triller mens barnet skal sove. Større barn trilles i sportsvogn når de er våkne.

 

Hvis du bor på landet kan du alltids sette deg ned et sted "i skauen" å amme sommerstid når du er ute og går tur med en sulten baby. Det gjorde jeg med min første som hadde kolikk og jomet og skreik i vogna (roet seg ved litt mat).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slanker meg uten noen produkter og har gått ned 15 kg. Skal ned ytterlige 8 kg før jeg vil stabilisere meg. Jeg bruker lav karbo diett og det funker super fint for meg!

Har kjempe masse energi og er aldrig sulten!

 

mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også med kun sunt kosthold og mosjon. Har gått fint så langt. Blir mye knekkebrød og ikke noe snacks og godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går etter libra sitt kosthold, ingen spes produkter der, bare masse fiber i forbindelse med måltidene. Mye trimming blir det også ;-)

Gått ned 14 kilo på 15 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...