Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vi sitter igjen med 4 kombinasjoner: Rina Salome Rina Kathrine Rina Emmeline Rina Sofie
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Flott navn da! Orginalt, men ikke sært! Ville ikke valgt noe mellomnavn, men det er meg da. Av de navnene du vurderer, ville jeg valgt Rina sofie. Lykke til med navnevalget! Fortell gjerne hva det blir til, når du har fått mange tilbakemeldinger og dere har bestemt dere
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Rine Sofie klang best av disse, men jeg synes Emmeline er et koselig navn også.
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 RinA Sofie mente jeg selvfølgelig :-) Gikk litt for i svingene....
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Rina Sofie! Klinger kjempe fint sammen. Når jeg så Rina som overskrift måtte jeg se av ren nysjerrighet fordi jeg synes navnet var spesielt og "snedig". Å da jeg så Rina Sofie ble jeg overrasket må jeg si... Navnet Rina ble plutselig ikke så "snedig" likevell, bare veldig spennende når du satte det sammen med Sofie : ) PENT NAVN!! Gå for det : )
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Vet av to som heter Rina, og synes det er et fint navn, det. Av forslagene dine synes jeg Rina Sofie hadde best flyt over seg.
huldra87 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Hm... Jeg har hørt navnet Rino, men aldri Rina. Jeg tror jeg likte det! Jeg synes Rina Sofie var det beste navnet på lista, veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå