Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 er dere fornøyde med vogna?? har bestilt den nå å vil gjerne høre erfaringer
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Vi har den og er kjempefornøyd! Vi har brukt den både som bagvogn med city bag og som sportsvogn. Barnet ligger veldig lunt og godt og den er super å trille. Ikke veier den all verden heller. Hvilken farge har du bestilt?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Kan man velge understell på city cross? Trenger et håndtak som kan reguleres i høyden, siden det er en del høydeforskjell på mor og far
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Vi er også veldig fornøyd med vår selv om den ikke er fullt ut testet enda. Jeg tror ikke man kan velge understell, men håndtaket er regulerbart. Det er 20 cm høydeforskjell mellom oss og det er ikke noe problem i alle fall.
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg har tenkt på edg eller mondal, men nå så jeg litt på city cross også. hva er prisen sånn ca på en city cross inkl bag? Er den billigere enn mondial og edg duo?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 trådstarter her. vi har bestilt i platina på både bagen og sportsvogndelen. har sett på og vurdert denne vogna ganske lenge så, er ganske sikker på at vi skal bli fornøyde:) tror kanskje prisen ligger på rundt en 7000. faktisk ikke sikker;)
eple3 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Hei, Vet ikke prisen på mondial, men på Kattis i Strømstad / Sverige koster en city crosss 5995 svenske kroner. Da følger det med sportsdel, bag, fotpose/vinterpose til sportsdel og stelleveske, så her er det nok en del å spare (+ ekstra for gunstig kronekurs) for dere som ønsker denne vogna og som ikke bor for langt unna grensen
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 blir et stykke å reise over grensa..så hadde nok ikke spart noe penger på det..siden drivstoff hadde kommet i tilegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå