Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 hei =) jeg å samboer har akkurat flyttet i nytt hus, jeg er 28 uker på vei. stua og kjøkkenet skal males, kan jeg være med på det vist vi passer på å ha vinduer og dører opne ? takk for svar
Gjest yrild Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei :-) Har akkurat malt kjøkken og soverom, tak og vegger på hytta. Fikk beskjed om å kun male med vannbaserte produkter og lufte mye. Ville ikke ha malt med oljebasert maling! Hvis du går til en autorisert fargehandler vet de hva det er best å bruke når du er gravid :-) Lykke til!!
Mai_jente Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk streng beskjed av jordmor å ikke male med noen av delene.... Vannbasert maling oser også,du bare merker det ikke,det er forskjellen! Er det verdt det liksom? Samboeren min malte barnerommet når vi skulle avgårde en dag,sånn at det fikk luftet seg en hel dag og natt før jeg var borti det...Var så mye som mulig borte i ettertid også...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Bruk munnbind, så treng du ikkje bekymre deg så masse:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 det skal være maling for de gravide også
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg maler men har vinduene helt åpne. Må da kunne gå an å leve selv om man er gravid... Synes det er så mye vi ikke skal gjøre jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 men da spørs d jo om du vil at barnet ditt skal leve..
Berta_78 Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tviler sterkt på at dollypopp ønsker at barnet skal dø. Skjerp deg, det var et sykt provoserende, helt unødvendig innlegg.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 jeg fikk beskjed om at det ikke var farlig å male av legen så lenge det var god gjennom trekk og jeg ikke brukte oljemaling.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Vi har nettopp malt huset fra utsiden og malt barnerommet;) Ingen skade skjedd her i hvertfall, hehe..
StiLi Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Munnbind hjelpa ikkje da de gassan som e i oljemaling trekk inn via huden. Bruk vannbasert som de si, ingenting farli med det. Så forsto ikkje helt koffer jordmor hadde sagt d med at vannbasert og va farli, e jo ikkje sånne kjemikalia i vannbas.maling. Æ har ihvertfall mala ett rom uten noen form for skade på min baby, 37+2 nu. Mal og kos dæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå