Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vi har en datter som er snart 2 år og nå skal vi ha en til, burde jeg kjøpe søskenvog? eller skal jeg kjøpe en kobi vogn? jenta vår har en quinny comfort men har ikke så lyst til å kjøpe bag til den siden babyen blir født på vinteren. Blei litt rotete med håper noen kan hjelpe oss?
LegallyBlond Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det kommer litt an på hvor mye storesøsteren går selv, hvor dere bor og hvor mye du kommer til å gå med begge to. Vi har akkurat to år mellom våre, hadde eldstemann en del hjemme og vi gikk mye tur, også litt lange turer. Vi brukte søskenvogn veldig mye de første 6-9 mnd, etter det var storebror så flink å gå at han for det meste har gått selv. Fra den tid kunne vi klart oss med bare ståbrett. Nå bor vi landlig til, så her kan storebror godt gå med meg på fortau o.l uten at det er for mye trafikk rundt oss. Bor du i by og har en litt vilter unge kan det nok være en fordel å bruke søskenvogn lenger for å kunne passe på begge to. Ganske fortvilende å stå med vogn og en 2 åring som legger i vei... Vi har en phil and teds, har vært veldig fornøyd med den. Den fungerer også som enkeltvogn, så kan brukes av kun en av ungene også. Men den er ikke noe lun for babyen alene (med søskensete på foran er den lun og god), da må du alltid ha stormtrekk på. Går du for en søskenvogn ville jeg ha kjøpt en bag til quinnyvogna til de gangene du skal ut å trille bare babyen. Om du ikke går mye og lange turer med begge barna alene klarer du deg sikkert fint med bare en kombivogn og ståbrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå