Gå til innhold

Huff, vekta stiger så fort nå på slutten.....

Anbefalte innlegg

Hærlighet, og jeg som trodde jeg hadde det under kontroll! Vekta øker noe vanvittig nå på slutten, opp til 1,5 kg pr uke!!!! Til nå har jeg lagt på meg 12 kg og jeg har tre uker igjen........

Skal føye til at godterisuget er enormt, men alikevel!

Er jeg alene om dette??

Fortsetter under...

Du er aldeles ikke alene, jeg gikk opp 3 kg på to uker! Jeg som var så nornøyd med vekta mi.. Jaja.. :) Spent på hvor mye jeg har gått opp nå til neste kontroll på onsdag!

Barnet legger mye på seg nå på slutten å da..

ooooh aner jeg misunnelse hos noen?

asså usle 12kg? er jo gjennomsnittet da, så synes HI skal være fornøyd sånn sett, men er jo uansett ikke morro når man går opp så mye på ei uke da, føles ikke spes gøy uansett hvor mye/gjennomsnittlig/lite man har gått opp det.

Har gått opp 14-15 kg og har 1 uke til termin... E mange nok kilo å legge på sæ... tungt åbære e d uansett! :)

Har gått opp 1 kg mellom hver kontroll nesten hele svangerskapet, helt til no på slutten da æ har gått opp 3 kg bare på ei uke...

Alt e jo så individuelt...

En kilo i ukede siste fem ukene og 1, 5 nå denne siste uka!

HAr gått opp 16 kilo nå mot 8 i forrige svangerskap. Er der jeg var da jeg fødte sist nå. Føler meg tyngre og begynner å bli deppa av kroppen min.

Jeg er aktiv (går til alt jeg skal fordi vi ikke har bil, tar fortsatt hele huset selv da mannen har eksamen, leker med han på halvannet og løfter og løper osv), spiser sunt og variert og ikk emer sjokolade enn før. Føler meg grusomt tung. Heldigvis bare 15 dager til termin pluss de to-tre ekstra jeg sikkert går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...