Gå til innhold

Litt redd jeg nå...

Anbefalte innlegg

Uff, skriver ikke dette for å skremme dere altså, liker ikke sånne innlegg selv.. Men trenger bare å lufte tankene litt.. Tingen er at jeg har hatt brunlig utflod i et par dager nå, øker for hver dag som går.. Er sååå redd for at det er en MA, har jo lest litt om det (dumme meg)...

Hva syns dere, skal jeg kontakte legevakten, eller skal jeg vente til onsdag da jeg har vanlig kontroll hos legen min? Har for å være helt ærlig ikke lyst å ringe legevakten, har ikke akkurat gode erfaringer med legevakten her i Bergen... Myyye venting osv...

Noen som har hatt brunlig utflod selv? Syns jeg kjenner det murrer litt nederst i magen også, litt andre smerter enn det jeg har hatt tidligere..

Er 11+3.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137580389-litt-redd-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.

Jeg var på legevakten selv tidlig i svangerskapet. Grein og grein og grein, og jeg er sikker på at det er eneste grunnen til at jeg faktisk BLE henvist til UL.

Jeg syns du burde ta turen, selv om det er ubehagelig og lang ventetid. Stå på ditt, grin om nødvendig. Men husk likevel at du neppe får UL på Haukeland før på mandag.

Lykke til. Krysser fingrene for at dette går bra.

Det er fælt å være så engselig. On når man er kommet så lang, skal man jo begynne å bli trygg på at det går bra.

Har også hatt litt brunlig utflod fra tid til annen, bare som "spor" i truse og ingenting på papiret. Og jeg blir også engstelig, men det har aldri vart i flere dager.

Men jeg har en venninne som fikk blødninger i uke 11, ble selvsagt kjemperedd, men alt stod bra til og jenta ble to år her om dagen :)

Tror jeg ville vente til i morgen (mandag) og da ringt fastlegen for å høre. Selv om du er redd er det lite man kan gjøre til eller fra på legevakta.

Huff jeg håper inderlig at det går bra.

Takk for svar!! :)

Jeg ringte til legevakten i ettermiddag, og de sa jeg kunne se det litt an, og hvis det ble verre så kunne jeg komme nerom.. Ringer nok til fastlegen i morgen!

Har fortsatt symptomer ja, eller den lille kvalmen jeg hadde har roet seg litt, men tenkte kanskje det var normalt siden jeg snart er 12 uker...

Får bare se hvordan det går i morgen, krysser fingrene for at alt er bra, prøøøøver å ikke tenke det verste men.. Dere vet vel hvordan det er ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...