Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 liker ikke Bjørn men synes Bjørnar er flott.. Hva synes dere? vi har tenkt litt på Bjørnar Johannes (siden olderfar het Johannes)
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 I og med at faren til venninnen min heter dette, så er det et litt "pappanavn" for meg, men det er jo egentlig et pent navn. Johannes er nydelig, men Bjørnar Johannes ble litt tungt sammen synes jeg, men en helt ok kombinasjon.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Bjørnar er flott! Venninnen min sin sønn heter det.
huldra87 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Personlig liker jeg vel Bjørn best, men Bjørnar er også fint. Og Bjørnar Johannes var ikke bare fint, men kjempefint! Gå for det! =)
anaina Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jepp! Bjørnar er flott. Bjørnar Johannes funker, men finest med bare Bjørnar til daglig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Bjørn får du uansett ikke lov å kalle ungen din. Om det ikke er oppatkalling av noen i slekta da, er vel eneste grunn for å få det godkjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå