~Maja Mor~ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Er visst ikke helt bra for kroppen, så jeg har ikke brukt sånn.
~Maja Mor~ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Da er det hofte og rygg som får uheldig belastning sier fysio, leger og HS.
-Lady Godiva- Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Syntes jeg hadde hørt noe om at ikke det var helt bra... Så da stemmer vel det... Søren heller.... Minsten her har brukt de siste 3mnd på å hoppe,hoppe og atter hoppe (når vi holder han oppreist på fanget),så det hadde vært perfekt for ham...men det blir ikke noe av da,hvis ikke det er heldig for ham...
scoobidoo Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Ja, jeg har også irritert meg over det. Men, men. :-)
Fire småtroll Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Ikke før de kan sitte og gå/hoppe selv på gulvet... Belastningen når de treffer gulvet og skal sprette opp igjen er ganske stor, gir et rykk i kosrygg og hofte som overhodet ikke er bra. Spør du en fysioterapeut vil du få huden full av kjeft ;-) Jeg er egentlig et sånt alt-med-måte menneske som synes vi mødre har blitt veldig hysteriske, men akkurat ryggen til ungene synes jeg er viktig å ta vare på, den skal helst vare et helt liv uten smerter. Derfor har vi ikke hoppehuske, kjøper gode sko, og en skikkelig skoleransel når den tid kommer...
scoobidoo Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Da er du og jeg lik på dette området, Kristin :-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Når de kan gå og stå selv, eller allerhelst aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå