Ferdig Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg holder på å dø av vondt i halsen. Har Strepsils, men den er kjøpt i Spania, altså forstår jeg ikke innholdsfortegnelsen... Noen som har den på engelsk og kan lese for meg om jeg kan ta det når jeg er gravid? AOA.... På forhånd takk...
Edelweis Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 du kan vel spise dem. kan ikke forstå hvorfor du ikke skulle kunne gjøre det. de selger vel ikke varer i butikken som en til daglig bruker å spise, som vi ikke kan spise nå? da tenker jeg ikke på oster og pølser da. men halsdrops skulle vel ikke være skummelt. hadde ikke fallt meg inn.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 En venninne av meg spiste Strepsils fra utlandet som det var tilsatt antibiotika i, noe som selvsagt ikke tilsttes i Norge. Jeg hadde derfor vært skeptisk som gravid til å spise disse.
Ferdig Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Ja, det et Strepsils jeg sikter til som du ikke får kjøpt i Norge. Ikke Repsils som du får kjøpt i Norge. De funker jo ikke i det hele tatt.... Men du får jo kjøpt Sterpsils både i Danmark og Sverige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå