Raspberry Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg har hele tiden hatt utrolig ømme bryster, og har forsåvidt tatt dette som et godt tegn. Jeg vet at det også kan være bivirkniger av crinone. Men nå i kveld er det plutselig helt borte!! Er det et dårlig tegn?? (hmm, ble et litt hysterisk innlegg dette, men det er sent rugedag 10:))
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Symptomer kommer og går hele veien så det trenger ikke å være noe dårlig tegn :-)
neutral Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde veeeeldig ømmer pupper jeg også, men så en dag....poff! Tror det var rundt rugedag 12 eller noe. Uansett, borte ble det....men ikke lille Ole, som nå er blitt 8,5mnd og sover søtt i sengen sin mens hans første tann ser dagens lys:-))) Så det trenger absolutt ikke å være et dårlig tegn og jeg vet om mange som opplever det samme og er likevel gravide. Lykke til:)
bianchi Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg har også hatt ømme pupper,men ikke så veldig nå lenger...er på rd 5. Tror jeg fikk ømme bryst av sprøytene faktisk..husker jeg var veldig øm før jeg satte inn egg...
okeke Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg hadde superømme pupper fra litt før uttaket til ca rugedag 8-9. Så forsvant d over natta...rugedag 12 nå...ingen symptomer på noe som helst...
Raspberry Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg. Litt beroligende egentlig:) Skal jo ta blodprøve i morgen så da slipper jeg forhåpentligvis å leve i uvisshet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå