WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Skal dere i det hele tatt ha sanger?? jeg har egentlig ikke lyst til det, tror jeg.. syns det blir teit å sitte å synge alle mann. Men: - Meny - Bilde av meg og min mann:) - et dikt til han fra meg - Gullkorn fra barnemunn Hva annet ville dere hatt med?? hvis det ikke er sanger? Og hvis det er det, er det jeg som skal velge sanger? Skal folk lage eller levere ønske-sanger til meg? Vil jo ha dette klart en liten stund i forveien.. Takker for svar!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg mener vel programheftet Er det ikke det det heter da? hehe
Tøydukka Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Har ikke tatt stilling til dette selv enda. Men jeg vet noen har en liten presentasjon av de forskjellige gjestene, gjerne da kombinert med en oversikt over hvor alle sitter. Ellers tror jeg sangene gjerne er en kombinasjon av selvvalgte og lagede sanger, dvs dere kan selv velge/lage velkomstsang, eventuelt noe allsang hvis det er en sang dere liker godt(kjærlighetsvisa er veldig vanlig), og takkformaten-sang. Men dette er selvfølgelig bare hvis dere vil. Hvis dere har tradisjon med at det blir laget sanger i familiene, kommer det vel noen med sanger etterhvert. Hvis ikke de bare tropper opp med den bunke rosa ark som de deler ut like før de setter det hele igang. Det er også vanlig...
sæsti & sebbe Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Vi skal heller ikke ha sanger i menyheftet, men vi skal ha - Menyen - Litt om stedet vi holder selskapet - Bordplan - Litt om alle gjestene Og hvis noen kommer med uanmeldte sanger, får de jo bare komme med ark;) (Får håpe de ikke er rosa, hihi)
Millamor - 77 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Vi skal ikke ha sanger. Synes det alltid blir så komisk med disse hjemmelagde sangene. Med melodien tyven,tyven, bamsefar i lia osv.. Er jo bare de som har lagd sangen som klarer å følge takten som ikke passer inn. hehe;) Men,men Var i bryllup for litt siden med den tykkeste sanghefte jeg noen gang har sett, så fikk litt skrekken. Det var ikke bare den rosa sangen der for å si det sånn;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Ok, takk for alle svar! da blir det ikke noe selvvalgte sanger her , tror jeg. De som absolutt har veldig lyst, får heller komme med en bunke med enkle ark. Det var jo lurt. Ja, kanskje litt presentasjon av gjestene ja. Jeg var i bryllup til ei venninne i fjor sommer, og ho hadde det. Stod åssen personen var, og åssen forhold den hadde til brudeparet. har lissom ikke så veldig lyst å herme, men det er jo nesten umulig å ikke gjøre det! tenkte også å ha noen barne-og ungdomsbilder av mannen min og meg:) Litt sånn fra opp i mellom åra frem til nå. Tror det kan bli allright:)
Tøydukka Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Det trenger da virkelig ikke å være herming, du kan jo sette det opp på en annen måte enn henne, for eksempel? Synes nesten det å si at det blir herming blir det samme som å si at jeg hermer etter min søster fordi jeg skal ha hvite lys på bordet eller ivory farge på kjolen... Det er jo begrenset hvor mange måter man kan gjøre det på, når man gjør det litt etter tradisjonen:p Ellers er bilder alltid morsomt, da! Så blir det spennende å se om noen dukker opp med en bunke rosa ark på dagen:D
Mamman til Mari Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 I festprogrammet skal vi ha: * meny * persongalleri. Noen ord om hver gjest - med en humoristisk vri, og selvsagt relasjonen de har til oss. * takkeliste (rekker ikke å takke alle vi ønsker i talene våre. Takker de som har bidratt i mer eller mindre grad i bryllupsforberedelsene). * bordkart Vi skal heller ikke ha sanger ala velkommen til bords og takk for maten osv. Synes ikke det blir å herme å ha persongalleri selv om noen andre har hatt det. I alle bryllupene vi har vært i de 3-4 siste årene, (sikkert 5 stk hvertfall), har det stått litt om gjestene i festprogrammet. Er helt vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå