Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har dere forslag??? Finner noe fine navn til Isabel Synes dere fint navn Isabel Mariel eller Isabel Nathalie?? eller annet forslag???
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg synes Isabel Victoria klinger flott. Andre: Isabel Mariel var veldig lite pent og klang utrolig dårlig fordi begge navnene har -el ending... Isabel Louise Isabel Emilie Isabel Sofie Isabel Constanse Isabel Helena Jeg synes Isabel er lettest å bruke som navn nr 2...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Isabel er et nydelig navn. Synes det passer godt som fornavn og med et kort mellom navn. Isabel Mari(e) Isabel Lynn
Vannmann35 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Liker absolutt ikke hverken Isabel Mariell 8det rimer jo på hverandre...) eller Isabel Nathalie - det er så sukkersøtt at jeg får hull i tennene ;-) Hva med: Isabel Andrea Isabel Anine Isabel Emine Isabel Sofie Isabel Marie Isabel Elise Isabel Caroline
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Isabell Victoria heter datteren min. Det er verdens vakreste navn!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Hva med Isabel Marlen? Ønsker kommer flere forslag Feks Isabel Malene Isabel Marlen Isabel Malena Isabel Marlene Dytter dytter Hilsen fra HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå