sedira Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Er det vanskelig? synes det virker som et stort pirk arbeid... Fins jo ingen i 90 cm, å jeg må ha det på veranda døra på soverommet vårt.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Mener du i lengden, eller mener du i bredden? Lengden er jo ikke nødvendig å gjøre noe som helst med, det er jo bare å ikke dra den ned... Ellers vet jeg at det finnes noen som er ganske greie å kutte i bredden, men vet med meg selv at jeg heller hadde kjøpt i riktig bredde hos noen som driver med sånt.
Tommage♀♂ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Bredden klipper du bare til, lengen er da ikke nødvenfig å fikse?
sedira Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 hehehe, nei jeg mente selvfølgelig bredden ja!! er ikke helt på nett her.
Tommage♀♂ Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 De på Jysk er hvertfall bare til å klippe til, så må du skjære stålrøret øverst og trepinnen nederst i riktig lengde.
sedira Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Takk for svar:) Skal faktisk på jysk å kjøpe gardiner. Har ikke funnet noen som har str. 90 i bredden, så da får jeg fikse det selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå