Gå til innhold

Brio Sing deler mine erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Brio Sing.

Jeg må si at jeg er meget fornøyd til nå.

Flott høyde for barnet å sitte i sportsdelen.

Flott at sportdelen kan vendes begge veier.

God å trille

Romslig bag.

Lett å bære når håndtaket er plassert på kalesjen på baggen.

God handlekurv under vogn.

Jeg har brukt vognen til en 1 åring og en 2 åring og det er god strl på

vognen til det.

Jeg har prøvd og hatt mange vogner så denne vil jeg anbefale!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan var den på vinterføre?

Skrevet

Har ikke brukt den på vinterfør, så det kan jeg ikke svare på. Men det tror jeg ikke vil være noe stort problem.

Skrevet

Sikler litt på denne vogna nå, så den var på tilbud på reflex =)

Prøvde den litt, og den virket veldig god å trille, og som du sier så virket sittedelen stor og god. Men litt skummelt å kjøpe ny vogn uten å ha hørt noe om den...

Har du prøvd å trille den på grus? eller kjerrevei? Fungerer det i det hele tatt tror du, eller blir det en ren asfalt/kjøpesenter vogn?

Hvordan er dempingen på hjulene? Den virket kanskje litt stiv synest jeg, men det var jo bare en prøverunde på butikk så blir jo ikke helt reelt...

Hvordan er innstillingene på¨ryggen? Stemmer det at det bare er to innstillinger? Er det da en rett sittestilling og en tilbakelent som også blir den stillingen de må sove i? Og er den grei å sove i?

Ble mange spørsmål her =) Håper du gidder å svare!

Skrevet

Har prøvd den på grusvei, det fungerer veldig greit synes jeg.

Det er ikke så mye demping i vognen kanskje men synes ikke det var avgjørende.

Innstillingen på ryggen er vel to innstillinger som du sa.

Men ikke noe problem og sove i den sovestillingen som er.

Har kjøpt denne til en 1 åring og babybaggen passer faktisk akkurat enda.

Han er liten da.

Han sitter godt i sportsdelen da vi trenger en vogn som har litt sånn bilstol sittedel hvis du skjønner, Ryggen kan ikke være rett opp og ned.

Har ei på 2 1/2 år som har sittet i den på tur og sovet i den og den passer fint til henne også.

Ønsker du en vogn med MYE fjering sånn som SIMO er det nok for lite fjering i Sing vognen for deg.

Men jeg synes det er for mye fjering i SIMO, jeg hadde blitt sjøsyk av å ligge i den.

Andre som har god fjering er feks BRIO vogner, den med fjering i understell ikke den nye HAPPY den er stiv igjen.

Håper det hjelper deg videre.

Hva er tilbudet på Reflex på Sing vognen?

Skrevet

Vogner jeg har erfaring med

OTH En meget god vogn, har den til 2 åring

BRIO NOVA brukte den med mygbag og nå sportsdel. Fin fjering i vognen til barnet.

PHIL and Teds søskenvogn, mer design en pratkisk synes jeg

Brio Sing Fornøyd med vendbar sittedel og stor babybag, og svingbare forhjul

Quinny Buzz Bare tullevogn Ikke kjøp!!!

Skrevet

Takk for svar!

Er ikke ute etter noen fjæring ala simo nei. Har en brio kombi stående her, brukes stort sett til soving nå, liker fjæringen når barna er babyer men er klar for noe som er litt lettere å trille nå. Liker bare ikke når det rister så mye i både vogn og håndtak at det dirrer i hendene etterpå =)) Lurer på hvordan det da føles for dem oppi... Men den er sikkert bedre enn det da!

Blir uansett mest trilling på asfalt/shopping, men greit om den har litt bredere bruksområde også så bra at den fungerte på grus. Har en annen vogn jeg kan bruke i ulendt terreng

Er den type sittedel jeg er ute etter også, synes ikke den i kombivogna er noe særlig...Får vel bare prøve den sovestillingen. Er ikke så kresen han lille, og har jo kombien som sovevogn så...

Får se om jeg ikke får solgt unna en av de andre vognene så jeg får prøvd singen =)

Tilbudet på reflex er 2990 for sportsvognen, synes ikke det er så ille! Bag trenger vi uansett ikke de nærmeste årene, og kan jo kjøpes seinere også om det blir behov for det. Så den kostet 1000 kr, og har ikke sett vogna billigere enn 3990 for hele pakken uansett. Kjenner jeg meg selv rett er det klart for å prøve en ny vogn om det blir ny baby...=)

Skrevet

Jeg er så utrolig usikker på om jeg skal velge Brio Sing eller en stor, tradisjonell Emmaljunga. :( Jeg har lyst på begge! Brioen virker så kjekk å ha med i bil og til hverdagstrilling, men med julibaby er jeg redd for at jenta skal vokse ut av bagen vinterstid. Da jeg testet i butikken virket det ikke som om det var plass til lammeskinnspose i bagen en gang. :( Det gjør meg også litt skeptisk at ingen i byen her ser ut til å ha noe annet enn Simo og Emmaljungavogner...

Skrevet

Ville da kjøpt emmaljunga kun med bag om det går ann.

Ikke simo.

Så kan du bytte til en lettere sportsvogn når barnet blir større.

Men som sagt jeg er fornøyd med Brio sing men ønsker du gynge effekt gå for en emmaljaunga da.

Kjøp den pent brukt feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...