Gå til innhold

Sande (Vestfold)

Anbefalte innlegg

Var ikke meninga å drepe drømmen deres, men det er dessverre bare fakta dere har fått.

Jeg kan gå god for Ekebergfeltet og tuft, både når det gjelder naboer og bhg, turterreng og miljø. Men Sande sentrum er en tragisk boplass, men helt greit å ha til sentrumshandling, men Drammen og Tønsberg i hver sin ende med bymuligheter.

Fortsetter under...

Det kan godt være det blir helt topp!

Jeg kjenner flere som trives veldig godt der ute!

Men igjen så er det mange som ikke gjør det også, som de fleste andre plasser;)

Men som vi har sagt, Tuft er knallfint. Kunne gjerne tenkt meg det selv, hadde vi ikke slått oss til ro her allerede. Kort vei til både bondegård og by:)

Annonse

Annonse

Nå har du jo egentlig fått veldig mange veldig negative svar.

Jeg er helt sikker på at det er mange som trives veldig godt i Sande, ellers ville det vel ikke bodd noen der;) Hehe...

Det er jo faktisk slik at dere kan flytte på dere igjen dersom dere ikke trives.

Det er veldig mange som ikke trives her jeg bor også, og jeg har vært en av dem og flyttet jo derfor vekk herfra!

Så dersom dere har bestemt dere for Sande, prøv og se om dere trives!

Har som sagt familie der og dem har bodd der helt fra barna ble født for 20 år siden. Dem stortrives! God skole for barna og fine omgivelser. Som med alt annet er det vel ulike meninger, bare synd du har fått så mange negative her.

Lykke til med flyttingen!

Gjest Rebel & frøken ledning

Jeg har bodd i sande og syns det var helt greit, men jeg jobbet for det meste når jeg bodde der. fine turområder der ihvertfall, men ellers er det ikke så veldig mye å finne på... har slekt der, tror de trives... (men han er jo derfra også da...) ikke akkurat verdens navle, men lave boligpriser og kort vei til drammen.

Har kjentfolk i Sande,og dette er en trivelig plass. Oppi Tandbergåsen er d jo bare barnefamilier med unger og slik,så jeg ville bygga hus der=)=)

Alle jeg kjenner i Sande trives,har alltid bodd der,og nekter å flytte derfra=)

Pluss att d er SENTRALT da,selv om d ligger på "landet"

!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...