Gå til innhold

Sande (Vestfold)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj da, jeg flyttet derfra for noen år tilbake, er født og oppvokst der. Det er et "hull" med sladder og de fleste ser ned på hverandre og slenger dritt. Det er et sært folkeslag, vanskelig å komme inn på folk og bli kjent. Sande er en stusselig plass, det skjer lite der. Mye fest og fyll.

MEN, det finnes selvfølgelig unntak der som alle andre plasser.

Jeg flytter aldri tilbake.

Hvor i Sande mener dere å flytte da?

Sande er rimelig stort så jeg tror du må være litt mer spesifik;)

Jeg bor like ved, men innenfor bygrensene til Drammen. Og jeg kunne ALDRI tenke med å bo i Sande. Rett og slett fordi det er for min del er alt for langt ute på landet.

Men flott, fint og idyllisk, ikke minst om sommeren, joda, det er det.

Sandebukta er flott til fiske, bading osv, det er nærhet til Svelvik som er en fantastisk hyggelig liten "by", kort vei til Drammen og Oslo.

Men Sande i seg selv er et pittelite sted med relativt spredt bebyggelse, et lite sentrum (som jo er veldig hyggelig, bare veldig lite:p)

Også er det jo en del byggefelt da, og jeg går ut fra man får en egen "stemning" i disse...

Annonse

Annonse

Det er en haug med DiBjenter som bor i Skafjellåsen, men de er så sjelden innom at jeg tror ikke du får noe svar om du roper på dem:(

Hmmm...

Jeg ville helt klart valgt noe annet, for vår del. (det har jeg jo også gjort, siden jeg bor på Konnerud)

Vil tro at bare det å velge feks Tuft i stedet ville gjøre mirakler for det sosiale, selv om dere da vil bruke 10 min til toget.

Ja, hvorfor ikke? Hvorfor skal begge måtte pendle så lant og potensielt ikke rekke bhg osv? Hva med at en av dere pendler og en ikke gjør det? Og så slipper dere bo et sted som dere bare vil bo som et kompromiss?

eller hva med å flytte til Drammen istedet? Som faktisk er en by?

tja.. :P

når vi ikke hadde barn og jeg var hos han så kjørte han gjerne hele dagen og natta rundt.. kjørte folk på fest osv mot betaling..humr..

en natt tjente han over 3000 kr.. det var SLITSOMT men var lei av å sitte alene hele dagen/natten så jeg ble jo med.. harryfaktor deluks!

Enig tillab, Tuft hjelper....

Og da er det jo 10 min til toget om du kjører til Sande eller Drammen da. På Tuft bor det "utkantfolk", det er lett å komme inn på dem og bli kjent, en blir tatt godt imot som innflytter der.

Men da ville jeg valgt Sandegrensa på Tuft, ikke Drammen.

Ekeberg er ikke så ille det eller da.

Hehe..... kjenner til det ja. Ikke noe problem å tjene en ekstra slant på å kjøre fulle folk i Sande.

Har svart på PM, det sier ikke den gamle skrotten min så mye, får ikke hjernen til å fungere i dag. Jeg har en bror som er et år yngre enn han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...