Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker så godt navnet Erlend, og nå er kaaaaaanskje gubben på gli også, -etter å ha jobba med det i 4 år ;-)

Kanskje klarer jeg å overtale han helt hvis jeg har et fint mellomnavn? Resten av familien har mellomnavn, som vi har "til pynt", altså ikke brukt til daglig...Men jeg finner liksom ikke noe som klinger helt til Erlend...

Forslag anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erlend Mathias

Erlend Nikolai

Erlend Andrè

Erlend Sebastian

Erlend Kristoffer

Skrevet

Erlend er et solid navn som står best alene. Bør i alle fall ikke kombineres med navn av helt annen type, eks. Erlend Alexander.

Skrevet

Er enig med Turbotrollet: det første jeg tenkte på var Erlend Nikolai.

Skrevet

Tenkte Erlend Nikolai med en gang jeg leste innlegget.

Skrevet

Rart!!!

Jeg tenkte også Erlend Nikolai før jeg hadde sett hva andre foreslo! Du må nesten ta det :)

Skrevet

Erlend Olai

Erlend August

Erlend Andreas

Erlend Johannes

Erlend Matias

Erlend Johan

Erlend Tobias

Skrevet

Vår gutt heter Erlend, og skulle egentlig hete Erlend Nicolai...:)

Skrevet

Erlend Olai synes jeg passer flott sammen. Erlend NikOLAI er også ok, men foretrekker to nordiske navn, som Erlend Olai, sammen :-)

Skrevet

mange litt tunge forslag.. Erlend Andre er vel det letteste alternativet etter min smak

Skrevet

Takk skal dere ha.

Vanskelig ja.

Spurte svigerinna mi i dag,...hun kom heller ikke på noe lurt.

Erlend Andre er det som har ramla i hodet mitt også, men...vet ikke helt... kjente en gang en som het Even Andre, så det er kanskje derfor det falt seg så "kjent".

Erlend Olai er ok, men tror ikke gubben liker Olai....

Er viktig at det ikke blir FOR tungt, ja, selv om det ikke vil bli brukt til vanelig...

Hm...

Fyr løs om dere har flere alternativer.

Skrevet

Hva du enn gjør, ikke bruk Andrè som mellomnavn, det er så utrolig klisjè og et utrolig kjedelig mellomnavn! For meg virker det som mange slenger på Andrè fordi de absolutt må ha mellomnavn og de finner ikke noe annet som passer.. Synes det finnes mange bedre forslag som gir gjør navnet mer originalt. (Erlend er utrolig flott og kan gjerne stå alene også...)

Erlend Alexander

Erlend August

Erlend Tobias

Erlend Elias

Erlend Emil (lang i)

Erlend Sakarias

Erlend Emanuel

Erlend Leander

Erlend Kristoffer

Erlend Johan

Erlend Severin

Erlend Sebastian

Erlend Amandus

Erlend Olaves (nydelig! uttales olauss)

Erlend Benedict

Erlend Endrè

Erlend Johannes (flott!)

Erlend Josè

Skrevet

Hvis det skal uttales Olaus, hvorfor ikke skrive Olaus...? Det er faktisk et navn da.

Skrevet

Har gått den same runden med namnet Erlend sjølve.. Enda på Erlend Andreas, Erlend Johannes eller Erlend Godtfred. Men så blei det ei jente! Eg veit at Erlend Godtfred ikkje klingar spesielt bra, me det er oppkalling, og etter litt tilvenning høyrdes det ikkje heilt teit ut. Eg er einig med dei over her, ikkje ta Erlend Andre, Andre-namnet som andrenamn er heilt forferdeligt! Då er det betre med Andreas, som klingar mykje..

Skrevet

Egentlig enig med dere. André passer jo til det meste, så det blir litt sukker-aktig kanskje å hive det på... Har ikke fått helt bunn-tenning på det nei...

Leander er nydelig. Stod høyt på lista mi for 4 år siden, men da var det uaktuelt for gubben. NÅ liker han det, -det er jo bare det at det gjør jo alle andre også...det er jo blitt super-pop!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...