Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Kunne mange da jeg var liten, men husker jo ingen av de nesten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 ellinga vellinga vatlandsgruten slo til kjærringa midt på truten det skal du ha ditt stygge troll fordi du ikke kunne telle til tolv 1,2 osv
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Ellinga vellinga vatlandsguten Slo til kjerringa midt på truten Det skal du ha ditt stygge troll Fordi du ikke kan telle til 12! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12!! Ole dole doffen Kinkeliane koffen Koffeliane birkebane Ole dole doffen
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 hahah..trodde det var gruten jeg.. fnis..
dåsa06 Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 elle melle deg fortelle, skipet går, ut i år, rygg i rand, to i spann, snipp snapp snute så var eventyret ute. ellinga vellinga vatladsguten, slo til kjerringa midt på truten, det skal du ha ditt stygge troll, fordi du ikke kan telle til tolv ole dole doff, kinekliane koff, koffeliane birkebane ole dole doff dette er de jeg "kan", men mulig jeg i årenes løp har lagd mine egne versjoner *ler*
Musemor med tre søte små Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 elle, melle, deg fortelle skipet går, ut i hår, rygg i rand, to i spann snipp, snapp, snute du er ute.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Ellinga vellinga vaterlandsguten, slo til kjerringa midt på truten, det skal du ha ditt stygge troll, fordi du ikke kan telle til tolv: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12
dåsa06 Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 og her kommer noen jeg fant på google;-) Lille persille i hagen står, lysegrønn kjole og kruset hår. Hvorfor så stille lille persille Kanskje du ville på ball i år? FEM SMÅ APEKATTER 5 små apekatter lekte i non trær. De ertet krokodillen- "du får ikke tak i oss her". Men så kom krokodillen, så diger og så svær.... Smak..... 4 små apekatter.... 3 små apekatter.... 2 små apekatter.... 1 liten apekatter... GYRRE MYRRE MY Gyrre Myrre My Fant en paraply. Hun slo paraplyen opp så den løftet hennes kropp Høyt i vilden sky. Gyrre Myrre Maks Fant en liten saks som hun klippet jorden med Først i to og så i tre Gyrre Myrre Maks. og en link til mange regler:-) http://home.hib.no/AL/Matematikk/foeu/regler.html
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Vet ikke om du tenker på regler som denne, men dette er frøknas favoritt (tegner samtidig som vi sier reglen) Punktum, punktum, komma, strek (tegne: øye, øye, nese, munn) se her er hele XXX (barnets navn) fjes (tegne: runding rundt) Strek, strek (tegne: hals) Mage stor (tegne: stor runding til mage) Slik kom XXX til vår jord (tegne: armer og ben) Hår på hodet på h*n få (tegne: hår) En, to, tre, fir' knapper små (tegne: 4 knapper på magen) Og så kan XXX ut å gå!
elinmamma Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Det er jo et utall varianter av Ride ride ranke, men her er lillesøsters favoritt: Ride, ride ranke til møllerens hus, der var ingen hjemme bare lille kattepus. Mølleren maler, tuppen galer, kua gresser i enga. Og NN tissa i senga.
Mrs. X Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 En gul knapp, virre virre vapp du slapp! To hester sto i en stall, den ene feis så det small! (poppis blant de små)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå