Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Venter tvillinger, gutt og jente og har kommet frem til Ariel/Mariel til jenta. Noen som har forslag til fine guttenavn som passer?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Trenger absoulutt ikke være i samme sjanger altså, bare det høres fint ut sammen...
RaPe Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Definitivt Mariel/Mariell og Martin Marius Simen Stian --- ---
huldra87 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg ville definitivt gått for Mariel! Evt. Mariell. Det er nydelig. Ikke Ariel, synes det er alt for mye havfrue! Jeg synes at Mariel og Joakim passer fint! =) Andre: Morten Thomas Aleksander Even Emil Oliver Nikolai Eivind
Tyra85 Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 jeg syns Ariel er mye finere enn Mariel Ariel og Amandus Ariel og Ask Ariel og Tim Ariel og Sebastian
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Jeg synes Ariel er mye penere og mer feminint enn Mariel/Mariell. Synes Mariell minner meg om makrell.. Hva med: Ariel og Leon Ariel og Marcus Ariel og Liam Ariel og Felix Ariel og Filip Ariel og Jacob Hvis du skal ha Mariel: Mariel og Leon Mariel og Mons Mariel og Bendik Mariel og Peter Synes Leon er penere enn Leo.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Liker Mariel jeg Hva med Adrian og Mariel?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Synes Mariell - med den skrivemåten er finere enn både Ariel og Mariel. Ariel forbinder jeg med vaskemiddel og Ariel Sharon. Mariell og Mikkel Mariell og Isak Mariell og August Mariell og Theodor Mariell og Jonathan Mariell og Viktor Mariell og Tobias Mariell og Lukas Mariell og Aksel Mariell og Albert Mariell og Kasper Mariell og Oliver Mariell og Henrik Mariell og Herman.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Takk for svar alle sammen, har enda ikke kommet frem til noe, og mange av de navnene er kjempefine men så er de brukt av familien eller jeg forbinder de negativt med noen Mest aktuelt av deres forslag er Adrian men har skrevet flere av de andre på lista. Men det er bare å kommer med flere gode ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå