Gå til innhold

Var på A-hus i dag, på fødeavdelinga.

Anbefalte innlegg

I dag ringte jeg fødeavdelinga på A-hus.

Tok ikke sjangsen på å la vær da jeg syntes det hadde holdt på lenge og var vonde.

Det startet i 19:30 tida i går kveld med sterke kynnere med nedpress, det holdt det gående i natt og til morgenen i dag.

Så i telefon med jordmora jeg snakka med mente jeg skulle komme for en sjekk.

Jeg spurte om jeg skulle pakke den berømte baggen....

Hun svarte med å si at det kunne være greit å pakke ned det viktigste...

Da ble jeg nervøs, og gubben for rundt her og lurte på hva vi skulle pakke... jeg lurte på hva som var viktig...

Da slutta huet helt å fungere.... super nerver....

vell...vell...Vi kom oss nå avgårde etter 5 min eller no.

Da vi ankom A-hus ble vi møtt av trivelige helsepersonell, og ble lagt inn på et rom hvor de skulle undersøke meg.

De sjekka urin, blodtrykk, temperatur, ctg?? den fulgte ihvertfall hjerterytme til babyen og eventuelle rier.

Alt så bra ut, enda jeg hadde ca 3 kynnere mens vi var der, var alt normalt.

Så etter 1,5- 2 timer ble vi utskrevet.

Alt så ut til å være bra.

Så nå satser vi på at frøkna holder seg inne i magen noen uker til!!

Og jeg er faktisk blitt lettet over at jeg tok kontakt og fikk kommet innom og hilst på noen av de som jobba der, og følte meg virkelig velkommen.

Så nå er det så jeg gleder meg til å komme tilbake...i juni:))

(har vell hadt en smule sykehus angst....da jeg aldri har vært lagt inn og tror det er kjempe skummelt...hehe)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Godt at det ikke var fødsel på gang enda da. Det er jo som du sier en fordel om hun holder seg der inne noen uker til :-)

Bra du fikk en fin opplevelse når du først måtte inn. Da blir du kanskje litt mindre stressa når det endelig skjer noe!

Godt det var helt i orden da! Men veldig ok å få sjekket det, å gå med bekymringer er ikke noe særlig!!

Og ja, veldig greit å få vært innom og hilst på, sett hvordan det er der! Du får knipe sammen så lillebabyen holder seg der til den er ferdig "heva" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...