miobell Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Begynt å klø slik på magen, prikker og klør hele tiden.. hehe.. er det slik at det kanskje er et "symptom" på at magen virkelig er i gang å vokse nå? Er snart nitten fullgåtte uker :-)
Malin&TE Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Tror nok det er det ja Mulig strekkmerker å? Jeg har merka at der det har klødd skikkelig har d blitt strekkmerker.. Foreløpig bare 2 bittesmå Er 24+5
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hei. På onsdag begynte jeg å klø på magen og puppene, noe innmari på sistnevnte, er rød, som et slags utslett. Tror ikke jeg får strekkmerker "over hele", men har tatt prøver mtp. svangerskapskløe. Håper ikke det er det.
Nr2iNovember Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg klør også på magen, regner med at det er fordi den vokser
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Klør også mye på magen, det er fordi magen strekker seg. Har ikke sammenheng med strekkmerker, da hadde jeg vært full av strekkmerker allerede i forrige sv.skap (fikk bare noen små nederst helt på slutten av sv.skapet). Men det er veldig godt å smøre seg når det klør. Brukte å smøre meg mange ganger om dagen, det lindrer. Jeg har egen teori av at når det klør og du klør på magen så kan det skape strekkmerker, men det er bare min teori, da. Jeg smører i stedet for å gå å klø.
C@milla *EMIL* Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Har hatt det slik jeg også.. sånn kilen kløe.. men det er ikke så mye nå som det var. Er i uke 23 nå, så det kan jo komme av vekst?
01-08-2008 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Jeg klør/klødde veldig mye på magen, men i går var jeg innom Body Shop og spurte om de hadde en krem som var ganske god og feit. Hun lurte på om jeg skulle bruke den på magen og det skulle jeg jo. Og da fant hu frem en krem som heter Cocoa Butter. Jeg kjøpte den og tok på meg den med en gang etter at jeg hadde vært i dusjen i går kveld. I natt har jeg sovet som en stein, ikke klødd meg noe på magen i det hele tatt. Jeg er veldig fornøyd med den, + at hu sa at den hindrer i en viss grad at strekkmerkene skal komme frem. Så jeg anbefaler denne kremen.. Den koster 149,- og kjøpes på alle Body Shop butikker Lykke til jenter
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 jeg klør også veldig på magen til tider, det er nok fordi den strekker seg og/eller pga blodomløpet. Jeg har hatt en høygravid mage pga væske i buken fra dag 4 og til nå, og er nå i uke 17 - uten at jeg har fått noen strekkmerker. Så magen kan fint gå opp og ned, og klø voldsomt uten at det er fordi det blir strekkmerker. En myk og elastisk hud får nok ikke strekkmerker, så husk å smøre deg :-D Jeg har aldri brukt annet enn babylotion, orker ikke dette hysteriet med alle mulige kremer for ditt og datt. Lykke til med kløingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå