Gå til innhold

Flere russ som er gravide her?

Endelig mamma!

Anbefalte innlegg

Er det flere her som er russ? Vi hadde russeslipp i går, og må innrømme at det ble litt kjedelig og trist. Hehe.. Har alltid gledet meg til å bli russ, og da jeg bestilte alt russetøyet og slik var jeg ikke gravid.

Planen var jo som de fleste andres; at russetiden skulle være preget av mye alkhol og festing. Er nå 19+5, og har faktsik ikke savnet å drikke en eneste gang, før i går. Men vil jo heller å ha barn enn å feste i russetiden altså. =)

Er dere/ har vært russ og gravid? Hva er i så fall erfaringene? Blir litt trist å ikke kunne drikke med vennnene mine, men det har jo sine fordeler også. Slipper å gjøre noe dumt, og tro meg, MANGE av vennene mine klarte det i går. I tillegg er jeg oppegående nok til å kunne hjelpe dem. Men blir liksom litt sånn at jeg føler meg så voksen i forhold til dem. Her sitter jeg og skal ha barn, mens de raver fulle rundt fullstendig uten kontroll over seg selv. Noen andre som føler sånn?

Fortsetter under...

Vel, vi var vel ikke russ mens jeg var gravid første gang, men det året jeg var gravid, var det året alle vennene mine og jeg fylte 18. Så det ble ganske kjedelig for meg å sitte og se på at de ravet rundt, fulle som alker, hele gjengen. Så ble jeg spybøtteholderen for de som ble for fulle til å dra på byen.

Så var jo de russ mens jeg satt hjemme med babyen min. Var både kjipt og godt på samme tid. Kjipt fordi jeg plutselig var helt alene (de hadde jo ikke tid til meg, jeg som bare satt hjemme med babyen), og godt fordi jeg hadde babyen min. Det var mye bedre enn all verdens fyll, for å si det sånn ;-)

Heller baby enn russetid!

Jeg skulle egentlig vært russ i år, men siden jeg var gravid allerede da jeg begynte på skolen tok jeg et valg om å la være russetiden, skulle hatt en baby i april og hadde ikke akkurat hatt tid til å dra ut når jeg har en nyfødt baby hjemme liksom.. men så hadde jeg en sa når jeg var 3 måneder på vei og da valgte jeg fremdeles å la være russetiden. har rett å slett ikke lyst. ble gravid igjen i januar og er nå 14+4 og er så trøtt og sliten hele dagen og litt plaget med bekkenløsning så jeg kunne aldri ha vært russ og er glad jeg ikke kastes bort masse penger på russeklær og sånt=) kan hende jeg kommer til å angre på at jeg ikke var russ senere men ikke nå=)

russetiden har jeg gledet meg noe helt sykt til helt siden jeg visste det fantes:) jeg er russ i år, og som mange andre hadde jeg gledet meg til å drikke å feste gjennom hele mai. jeg bestillte russetøy for mange tusen, så fant jeg ut at jeg var gravid. jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å bli mamma. har termin 14 oktober. det som iriterer meg er faktisk vinninene mine, når vi er på byen osv(jeg drikker ikke da) så får jeg hele tiden høre det av de "skal jeg spandere en brus på deg, haha" eller åå jeg må se den lille magen din". sånt blir jeg litt irretert av. selv om vi er gravide å ikke kan drikke så kan vi hadde kjempe gøy for det om. jeg er gravid å ikke handikappa. vill heller ha det lille nurket mitt enn å feste:)

Skjønner hva du mener med irriterende venninner babyo. Ei av venninne mine inviterte til fest, men ikke meg. "Du drikker jo ikke likevel", sa hun. Hallo!? Skal det liksom være sånn at man ikke kan gå på fest uten å drikke? Blir lei meg da... =( Ellers er alle ganske greie. De tuller litt med kommentarer som: "Blitt full enda eller?" og "Skal du ha en drink?". Men vet de ikke mener å være slemme. De aller fleste gleder seg med meg. Men blir temmelig irritert når folk tror at jeg ikke kan dra på byen og fest uten å drikke. Men det sier jo bare noe om hvor lite de forstår av livet, så skal ikke la det plage meg for mye. =)

Annonse

hei... ny her jeg...

jeg er russ i år... mistet i januar da...men så har vi prøvd siden det , så blir nok rusfri russefeiring på meg også...

men er utrolig heldig som har en så flott klasse som jeg har... de støtter og håper sammen med meg , og griner sammen med meg... så er heldig...

men må innrømme det fristet med en kald pils når vi var å forset og slikt.. men vil heller at spiren skal sitte seg nå jeg..

kryss fingrene for meg da jenter! hehe... skal ta test om to dager =) hihi

Hei Hei jenter:)

Jeg er russ i år, og storkoser meg. Jeg var på russedåp på lørdag og festet med alle vennene mine. Det var kjempe gøy!

Det er noen som mener at jeg ikke bør være russ for jeg kan jo ikke drikke alkohol, men de folka er ikke mine venner, så da betyr det noe for meg!

Uansett, jeg klarer jo lett russeknuten om å være edru hele russetiden da;) Ellers er jeg med på alt av fanteri som vennene mine finner på:)

Tenker at jeg kan være lit "dum" nå for det er siste mulighet, jeg skal jo bli mamma til høsten. Så ja, jeg løper rundt med vanngevær og en liten kul på magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...