Gå til innhold

I kveld/morgen får vi prøvd oss som tobarnsforeldre!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Makan til legging har jeg aldri vært med på!!! Hun hyyyyyyyylte!!! Stakkars lille vennen!!!

Min onkel sa at hun gjerne gråt litt før hun sovnet, og at de bare lot henne gjøre det, men kjære tid, gråten gikk jo gjennom marg og bein jo!!! Måtte ta henne opp en gang, hun hadde helt panikk i øya!!! Fikk klump i magen jeg!

Gråt ganske ille da jeg la henne igjen (begynte med en gang hun så senga!) men da varte det ikke like lenge, så jeg klarte å stålsette meg....! Huff!

Vi er super heldig med Magnus altså!!!!!!!

hehe, da er jo Linea en drøm i forhold... i hvert fall sånn som hun er nå! Setter henne på toget etterpå, jeg. ;)

Har hun overnattet andre steder før? Kan jo hende det var litt ekstra skummelt med nytt sted og nye mennesker. Linea er gjerne mye vanskeligere å legge på hytta enn her hjemme... Hvordan gikk natten da? Var hun mye våken? Er det sånn at du er litt glad for at det er en stund igjen til bamsemumsen kommer og at det da er ditt eget barn som du kan følge og bli kjent med fra starten? ;)

Da er lille kusinen blitt hentet. Hun sov til 0430, fikk litt mat og vann og sov til 0830, så var slett ikke værst!

Fikk vite i dag at det er første natten vekke ja! Og med tanke på det har det gått ekstremt bra! Hun var enorm tillitsfull helt med en gang.

Kan ha Linea her, så sender jeg de begge tilbake med nattoget også kan du ha de litt? hehe

Sa det til O i går, er bra at vi får ha VÅRE rutiner når bamsemumsen kommer. Vanskelig og prøve og holde andre sine rutiner samtidig med våre egene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...