Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ble jeg spådd gravid i desember, så ble jeg spådd gravid i januar, så ble jeg spådd gravid i februar, mars og april... spådamene fikk også opp et ja på at jeg var gravid alle de månedene, men neida jeg fikk mensen alle de mnd jeg ble spådd gravid... og nå har jeg da blitt spådd gravid i mai, men tørr ikke tro på det lenger.. blir såå utrolig skuffet, mer enn nødvendlig.. :( så da lurer jeg bare på hvorfor?? har mistet troen på både spåing og at jeg kommer til å bli gravid.. har prøvd over et år nå, og er så sliten og lei.. unnskyld meg, men måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spåing må du ta med en klype salt da... men hvorfor, viss du er så missfornøyd og ikke har troa, fortsetter du å spørre?

dersom du har prøvd ett år så har du rett på utredning og hjelp fra lege og gyn. så bestill deg en legetime, kan være det du har pcos ol. som mange har uten å vite om det, eller andre faktorer som spiller inn for att du ikke blir lett gravid.

Skrevet

Hei.Skjønner godt at du blir frustrert av dette.Når jeg spår bruker jeg pendel og kan selvfølgelig ikke garantere at den gir meg rett svar.Vi som spår ønsker ikke å gi dere feil svar,men vi videreformidler bare det vi får opp.Noen ganger stemmer det og andre ganger ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...