snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei jenter! - Brumm: Ønsker deg masssse lykke til med rugingen. Heier på deg fra sidelinja, bet du. Både Tullemor & jeg håper at testen blir pos. og at du kan smitte oss med babystøv etter hvert! - lita78: Utrolig trist å lese om neg. test... Vet at ord blir fattige, så jeg nøyer meg med en stor trøste-klem! - Frøya: Håper du får pos. CB i morgen! Det er en fantastisk følelse når det lyser "gravid" på testen:-) Klem fra meg
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hei snøfilla:O) Tusen takk!! Den digitale testen er så hard og brutal, og jeg gruer meg skikkelig til og ta den.....Det svaret som kommer blir liksom stående, det forandrer seg ikke fra negativ til positiv... Håper det står "gravid", men jeg er så langt ifra sikker.. Men du, fortell meg nå; hvordan går det med deg?? Du fikk litt blod på tann, skjønte jeg etter at du ble gravid sist:O) Er du i gang igjen med forsøk?? Klem;O)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Så leit at den dig. testen ikke ble pos. Håper du bare testet for tidlig. Ja, vi har blod på tann om dagen og håper på nytt forsøk før sommeren. Men jeg kommer nok til å ligge lavt her inne for det er sårt å bli "ass.befr.-sliter"... Kos deg videre med rugingen! Klem
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei Snøfilla:)) Skjønner deg godt, jeg. Vil bare ønske deg lykke til, og så håper jeg det kommer et jubelrop fra deg her inne når de 14 første rugedagene er over:) Håper jeg testet for tidlig, men merker at den sterke troen på at dette går veien nå er helt borte...Allikevel, alt håp er ikke ute, og det er det jeg må klamre meg fast til!! Stor klem:O)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Ikke gi opp da Frøya.. jeg krysser alt jeg har her for at du får pos test!!!! Husk det er folk som har testet neg frem til dag 15 og 16 så pos.. Opp med hodet og vær sterk!!! klem
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tusen tusen takk, snille søte Tullemor1:O))) Klem
Brumm Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk søte deg!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ruger som bare det! hehe. Så spennende om dere skal igang før sommeren da! Du får oppdatere meg på sms om du ikke er her inne. Savnet deg her inne:o) Frøya-mange mange gode trøsteklemmer! Er bare så imponert at du har kommet deg videre igjen!!!!!!!!!!!!!1 klemmer til dere alle!
lita78ღ Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Takk for det Snøfilla! Krysser fingra for deg nå xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå