VeslePhreaken Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg syns aldri hun blir mett.. Dette kan vel ha en sammenheng med at man aldri får pumpet like mye som hun ville ha klart å få ut.. Og at man dermed ikke får ut den siste fete melken som er så mettende.. Er det sånn for dere andre også?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 pumpa en periode, men vil ikke kalle det fullpumping egentli, for fikk jo aldri ut nok.. måtte gi, og gir fortsatt mme i tillegg hvis hun enda er sulten etter amminga.. Trur man får ut bra mye ved pumping egentli, også den siste melka.. hver gang jeg pumpa holdt jeg på mye lengere enn tulla gjør nå når hun ligger til brystet..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg fullpumpa i 9 mnd. Men, så gadd jeg ikke lengre, og nå får sønnen min NAN2. Hadde elektrisk pumpe, og pumpa begge brystene samtidig, men det var allikevel masse styr med koking etc. Synes jeg har vært flink som har stått på så lenge, så gir meg selv en klapp på skuldra ;-)
Expat Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 sjekk flaskeposten.org! Der finner du masse om fullpumping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå