Gå til innhold

Lykke til i uke 16 :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

- alle sammen !! måtte hell og lykke være med dere /oss i uka som kommer :))

Spent på å høre fra dere; MK 73, Obeke, Frøya, Miss Sunshine, Lala 74, Raspberry og Tashim og alle dere andre jeg ikke har rukket å få oversikt over her inne i vår lille hule :))

.. og masse flaks !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk, jeg føler jeg trenger alt jeg kan få av lykkeønskninger:)) Har fryktelig lyst å teste, men skal prøve å holde meg noen dager til. Kjenner murring/stikkinger i magen til og fra, og i dag har jeg hatt stikninger i puppene (som også er veldig ømme). Bare så synd at alt dette like gjerne er bivirkninger av Progestan:/

Hvor er du hen i prosessen Bella74?:)

Skrevet

Jeg er på rugedag 8. og dagene sneegler seg avgårde gitt. Trenger alt jeg kan få av lykke tror jeg også, dette er jo så spennende dager. Jeg har hatt masse murringer rundt dag 6+7 og har fått ømme pupper nå dag 8.. men dette vet man jo aldri hva virkelig er.

Vårt første Ivf-forsøk da.))

Enn dere ?

Skrevet

Så spennende, da ligger jeg to dager foran deg:)

Vårt første forsøk også, men vi hadde ICSI da? Jeg fikk ut ni egg, og fire ble befruktet. Alle de hadde delt seg flott til innsettingsdagen, så vi var heldige og fikk tre på frys:) Hvordan gikk det med deg?

Hva sier magefølelsen da, tror du at du er gravid eller??:)

Skrevet

Magefølelsen sier bare juba-juba, så jeg holder på å bli skikkelig koko *skratter og skratter* . Får nok bare vente til over helgen gitt ;O)

Skrevet

Takk for det:)

Jeg har så store problemer med å holde meg våken som jeg aldri har hatt i mitt liv! Sover et par - tre ganger om dagen. Er tidvis litt kvalm og plaget av halsbrann. Humøret stiger og synker i ujevnt tempo, og tiden går saaaaakte. Fler enn meg som har ønsket seg en trylleklokke som kan skru tiden frem et døgn eller tre?

Lykke til til alle dere, jeg tenker masse på dere:) Også dere som desverre ikke venter mer:(

Skrevet

Jaaaa - jeg vil veldig gjerne ha trylleklokke!!!:)

Når har dere planer om å teste da jenter, og hvilken rugedag blir det?

Skrevet

Jeg skal ta bp mandag morgen, får svar samme dag. Det blir rugedag 12. OG NÅ ER DET JO IKKE SÅ LENGE TIL!! Nå er det nesten litt skummelt å tenke på at nå får jeg snart vite.

Skrevet

Ja nå nærmer det seg veldig! Skal ikke ta blodprøve jeg da, fått testedag på tirsdag. Er da på rugedag 13. Så spørs det om jeg klarer å holde meg så lenge da...

Skrevet

Lykke til jenter!! Måtte vi som fortsatt ruger kunne gå over i flokk til gravide slitere i løpet av uka!!

Jeg xxxxxxxxxxx alt jeg har for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...